Styrd i sömnen
Tänkte bara dela med mig av en av mina upplevelser och kolla om någon har varit med om samma sak?
För ett tag sedan började jag gå i sömnen. Men det läskiga var att jag var vid medvetandet, bara väldigt yrvaken. Jag var alltså både vaken men sov ändå fortfarande. Något sa till mig att jag skulle klä på mig och gå ut. Och det gjorde jag också. Men varje gång jag satte handen på handtaget vaknade jag upp. Dagen efter mindes jag hela händelsen vilket en sömngångare oftast inte gör. Detta hände ett flertal gånger. Jag kunde också helt plötsligt bli jättearg och inte riktigt veta vart jag skulle ta vägen.
En annan natt sov jag hos min dåvarande pojkvän och där hände samma sak. Jag ville ut men vaknade helt förvirrad. Denna gång hade jag låst upp dörren och stuckit ut huvudet. Kvällen efter bad jag om att få se vem det är som stör mig om nätterna. Jag fick upp tigrar, en man som var omsvept i bandage eller liknande, och pyramider. Jag var i egypten. Frågade mitt medium dagen efter och under en healing kom den här mannen och visade ett kontrakt. Jag hade i ett tidigare liv skrivit på ett kontrakt med honom att jag skulle tjäna honom för alltid.
Mitt medium rev kontraktet och nu sover jag jättebra igen utan att gå i sömnen. Och raseriutbrotten är borta. Denna man måste varit väldigt frustrerad.
Har ni varit med om något liknande? Att ni blivit styrda? Läskig känsla!
Jag kan vara mellan dröm och vakenhet och göra konstiga saker men jag tror inte att det har med det andliga att göra!
Har inte upplevt detsamma, men jag har läst om kontrakt som gjorts upp i tidigare liv och hängt med i flera livstider. Skönt att du är fri från det.
De som försöker kontrollera andra brukar ha mycket frustration i sig.
Urk…jobbigt. Jag hoppas att jag inte har skrivt på några läskiga kontrakt i nåt tidigare liv 
#1 - Nej det behöver ju inte alltid ha med andlighet att göra! Bara själva känslan att inte riktigt ha kontrollen är läskig. :)
#2 - Ja, tur att jag är fri nu. Jag gick ju runt länge utan att veta om detta!
#3 - Haha! Nej det får vi hoppas på at du inte gjort. :)

Man ska inta prata med en person son går i sömnen…vill du veta mer maila!
Har du funderat på vilken rätt ditt medium har att bryta sådana kontrakt? Ett kontrakt kan väl inte brytas av någon utomstående? Kan man bryta kontrakt utan att det får andra konsekvenser?
Jag är glad för dig att du upplever frihet och kan sova ostörd, men är också orolig för att problemet inte riktigt är löst.
Jesus är den enda som kan köpa oss fria från det som binder oss därför att han är den enda som betalat priset för vår frihet.
Vet exempel på problem som blivit lösta av medium men slagit tillbaka på ett annat område senare.
Varför sökte du dig till ett medium från början?
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
# 5 - Det vsste jag inte! Kan du inte berätta kortfattat här? Tror fler vill veta! :)
#6 - Jag behöver inte fundera en sekund då mitt medium och jag har en jätteebra och stark relation, och du har inte heller rätt att säga vad som är rätt för mig. Hon gjorde inget annat en hjälpte mig och ja, jag tror att man kan bryta sådana kontrakt trots att man är utåtstående. Det är inget som säger på rak arm att det är så, det borde du också förstå med tanke på att du har din tro. Med andra ord så är det det jag tror på, och jag håller mig till den tron.
Det kan absolut vara så att problemet kommer tillbaka, men jag känner att den här mannen är borta nu. Om han kommer tillbaka löser jag problemet då. Precis med vad som helst i livet! Alla problem löser sig inte på direkten.
Att Jesus är den enda som kan "köpa oss fria" som du säger är Din tro, inte min. Jag tror personligen inte själv på att Jesus är svar på alla vara frågor, men det kanske du gör, och då respekterar jag din tro, och dina tankar! På samma sätt bör du respektera andra som de respekterar dig. Är inte det en gyllene regel t om fast i andra ord?
Varför jag sökte mig till ett medium är för att det var mycket som behövdes sägas till mig från andra sidan. Och det har hjälpt mig något otroligt! Jag är medial och utvecklas nu ännu mer med hennes hjälp! Så jag har bara henne att tacka. Hon har hjälpt mig så mycket!
Menar inte att låta otrevlig men jag gillade inte att du skriver "Jesus ÄR den enda som kan köpa oss fria." Det är det DU tror på och alla delar inte samma tankar som du. Men jag är glad över att du har hittat din tro och rspkekterar det!
#7 Du skriver själv att du känner att mannen är borta nu, och det är just det som är nyckeln. Man kan säga att mediet hjälpte dig att själv bryta kontraktet, eftersom du nu är övertygad om att det är gjort. Kraften ligger alltid inom en själv, men vi kan behöva hjälp att ta fram den.
För övrigt vill jag minnas att Jesus sa: "Allt jag gör ska ni också göra, och mer därtill." 
#8 - Jag håller med dig fullt ut! Mediumet är ju den som fungerar som en länk och förmedlar. :) Och ja det känns i hela kroppen att han är borta nu, och det är jag säker på. :)