Änglavakt. Tur.
Änglavakt har du haft det??
Eller tycker du att du bara har haft tur?
Jag har haft änglavakt många gånger.
När jag stod på en trapstege o skulle fästa ett rep om en bjälke, o hängde i det för att knuten skulle bli bra o repet gick av, o jag landade på fötterna..Hur det gick till.Glad blev jag o rädd.För jag skulle kunnat slått ihjäl mig själv…
har du någon lite sak o berätta?
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag har haft änglavakt många ggr.
När jag gick i simskolan som barn så simmade jag under bryggan dock fastnade baddräkts linjen i bryggan så jag satt fast. Det var scary !! En anledning varför jag hatar o va under vatten sen den händelsen.
När jag var liten byggde ja o bror o polarna en kojja rätt så högt var det iaf. Jag trillade ner därifrån med en stege oanför mig.
Den senaste var ör 1års sedan fick ett missfall i 3mån som tydligen var livshotande. Hade inte fått vård på över 10h.
Ojjoj mina har jobbat för högtryck många gånger, tyvärr!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Har ett minne som jag tänker lite extra på.
Det var på en ridlektion för en herrans massa år sen. Jag skulle hoppa över ett hinder med hästen. Hon vägrade och jag var beredd på att vända om när hon helt plötsligt fick för sig att hoppa stillastående över hindret.
Jag ramlade av och hon råkade landa med ena hoven på mitt bröst.
Det blev en rejäl smäll men inte en enda skråma på mig. jag reste mig upp igen och hoppade upp på hästen och red klart lektionen.
Blev endast lite öm inget annat.
Tur eller änglavakt? Jag tar det som både och.

jag skulle åka till thailand på julafton 2004 till kaho lak ,men fick inte ledigt för min chef,,,så resan blev några dagar senare, och den dagen vi skulle åka raserades hela kaho lak av en flodvåg.tsunamin..frågan är om det var min chef eller min skyddsängel som räddade mig ,jag tror det var mina änglar..
Jo, jag har haft "tur" några gånger
Jag förlitar mig helt på mina hjälpare änglar..( O det är kanske inte så bra )
För en dag kanske jag skall klara mig själv!!!
Var när vi skulle köra till Gbg med två bilar.-Vi skulle lämna en bil där..Sambon körde lite för mig..Sen som jag var så körde jag som den idiot jag är i trafiken… O vad händer???? Jo ett rådjur hoppar ut framför bilen o det var på håret som jag klarade o inte köra på o två hjul i diket…O där satt jag o undrade vad mina hjälpare var o insåg att detta kunde bli segt ca 9 mil på små skogsvägar med mycket vilt o den tiden..Hjälp!! Ringde till sambon o grinade o sa att mina änglar inte var med ( O han skrattade o sa det är dom la aldrig) o undrade hur jag skulle kunna köra så långt i ca 30km för då har man ju chans o stanna..Så jag puttrade fram vilt stirrande efter djur..
Kom till en väldigt brant nerför backe o i mitten av den satt en lite kanin vid kanten o väntade att jag skulle putra för bi.
O då förstod jag att nu var dom med mig igen.O gasade på så att jag han med god marginal..
Vist är man tokig…..Men jag litar blint på mina hjälpare när det gäller vissa saker….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ofta när jag var ganska deppig en period så sprang det minst 1 gång i veckan eller fler en räv över vägen alldeles framför min bil..
Den kom alltid från min vänstra sida och sprang över till högra.
2 ggr har en stor vit uggla täckt upp hela framrutan på bilen..
Den andra gången var för ca 1 år sedan..vart inte ens rädd då..utan bara log.
korpar visar sig med ofta då jag e lessen..brukar vara i ett torp i småland på somrarna..när jag är alldeles ensam där så kommer han flygandes å kraxar..jag blir så himla lycklig då..
Där dansar jag alltid i mossan tidigt på mornarna..älskar att höra låten *mutter* högt i öronlurar till..
Geee miiiig kraaaaaaaaaaft sjunger han juuh *L*
Någon som vet vad detta med rävarna och ugglorna kan vara för lustigt Tecken..eller det kanske inte är det ens….d var naturligt vackert iaf
Kram till chik å allas berättelser/Sus
Jag gick ut, skulle ut på stan. Brukade alltid vinka åt en
farbroder på översta våningen.
Tittade upp, tappade balansen och så var allt svart.
Låg medvetslös i 5 timmar och de fick sy 12 stygn i huvudet.
Hade besvärlig yrsel de närmaste 2 månaderna (och indraget
körkort p g a detta).
Men allt gick vägen. Ingen huvudvärk som kvarstod. Ingenting.
Läser om andra som varit i samma situation och vissa har t om
blivit förlamade, fått svårt med talet, kronisk huvudvärk o s v.
Så visst hade jag änglavakt !