Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2220 ggr
Felicula
0

Udda meddelande

Jag fick ett lustigt meddelande från andevärlden.

Jag går ju och övar ibland hos ett mer erfaret medium som hjälper mig att förstå när jag "lyssnar rätt". Nu kände jag att det var dags att besöka henne, så jag skrev och frågade om hon hade tid. jodå, hon hade haft på känn att jag ville komma och hade hållit en tid ledig för detta. Jag skrev tillbaka att jag inte var riktigt säker på varför jag behövde komma, om det var för sak a) eller sak b). Jag skrev lite om a) och sen lite om b). När jag hade skrivit klart om b) pep min brandvarnare till.

Det kan de ju göra om batteriet håller på att ta slut, men det kom inga fler pip, och den har varit tyst sedan dess. Jaha, det är tydligen så att andarna ibland väljer lite udda vägar för att tala om vad man ska göra, men det blir b) i alla fall :)

Är det någon annan som fått dågot udda meddelande från andra sidan?

Denna kommentar har tagits bort.
chik
0

Nej inget udda medelande som jag kan komma på nu..Men vist blir man glad när det är något som händer..

Du kan inte känna vem som är där o puttar på dig??

Lena.P är jag i verkliga livet.

Felicula
0

Nej, vem som lade sig i den här gången vet jag inte, jag har en hjälpare som jag känner igen direkt, men det finns en annan som är ganska busig på ett lite eget sätt, och jag har mina misstankar, även om det inte kändes tydligt.

Nej, jag menade inte att det måste vara brandvarnaren som tjoar, utan om ni fått meddelanden på något ovanligt sätt. Att skåp o dörrar öppnas, tv:n startar eller man hör steg, det är ju vanligt, men en brandvarnare, det var liksom ett nytt grepp :)

siberlina
0

ja    dom  kan  visa  sig  på  elkektroniska  saker   tv   lampor  och  säkert  även  brandvarnaren

[ElinaQ]
0

När jag bodde hemma hos mina föräldrar hände det väldigt ofta att både TVn och stereon gick igång. hände både mitt på dagen och mitt i natten.. och ofta väldigt hög volym.

Har inte funderat så mkt på det fören nu när det kom upp.

varför lämnar anden sånna sorters meddelanden?

siberlina
0

jag tror   det är  för att  det är  ett ganska   bra  sätt att visa att  dom  faktiskt    finns,  för hur  skulle dom annars  visa  sig.

[Lynx76]
0

När jag är på väg att ta "dåliga beslut" via telefon eller datorn, så slutar grejerna funka ett tag , datorn krånglar och vägrar skicka iväg mailet, sms:et går inte iväg hur många gånger jag än försöker osv.

Sen säger jag kanske "ok jag ska inte göra det där" … och då börjar grejerna funka igen. Skumt, eller någon som vill säga ngt..

ClarasMamma
0

Jag bad min bror för ca ett år sedan göra ett Tecken för att visa om han är här. då stängde hela datorn sej ner :) har aldrig hänt innan, datan va typ ny då när det hände..

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

LillaBenice
0

Lånar tråden lite..

När jag precis hade flyttat in där jag bor nu såg jag en skugga på väggen..(jag satt på en stol skuggan var stående)..

Jag ja typ någe med stil är det du bodil gör något så jag vet för annars blir jag rädd..Då börja min lampa blinka och ett hand avtryck på min fönster (det var dimma ute)

Bodil är min Syster som har vart ängel sedan hennes födsel då hon bara blev 5 timmar..Hon är många år äldre än mig då jag bara är 14 o hon blir 20 den 24 Juli:(

Jag saknar dig bodil..

Vad kan detta betyda

siberlina
0

dom  vill bara   visa  sig  , det kanske  är   din  syster ,jag har varit  med om det   hela   livet    och jag    har  alltid trott  att  det   är    någon från andra   sidan     ,men jag har  alldrig blivit   rädd,,,va  glad  att hon     kommer   och hälsar  på dig  ibland…,,

dontknow
0

När jag hade hund så började den skälla, vid det tilfället var jag ganska rädd för andar och blev sur jag bad mannen (anden) att gå sin väg och han blev arg och slog om kull en psalmbok som jag hade i ett vetrinskåp, dörrarna till skåpet var stängda. Jag lugade ner mig och gav honom en stund och han lämnade mig och min vänn och min hund med ett leende haha , sedan var det när min pojkvänn och jag skulle sova så dog tvn så han gick upp till sladdarna och kollade och då började det lysa vid kablarna och tvn slogs på och sen av sen på igen.

en annan gång var jag hos min mamma som är väldigt troende och vi vaknade båda mitt i natten och av att tvn och datorn och lampan i vardagsrummet sattes på. ett medium sa till mig att det var en ängel att änglar har sådan energi och elektriska saker sätts på :)