Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 3079 ggr
Elisabeth-J
0

Förslag och önskemål

Har ni några förslag och önskemål på vilka ni vill ha som gäster här som ni vill ställa frågor till?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lisbeth
0

Ja gärna Eva Olsson om det skulle gå!

Elisabeth-J
0

Jag vet ingenting om vem Eva Olsson är så det kan bli svårt, men berätta gärna mer om henne. Jag känner väldigt många kända personer men ingen med det namnet.

Elisabeth 

Lisbeth
0

Eva Olsson är ett medium och healer. Jag och min dotter gjorde varsin sittning hos henne på Andarnas kryss i somras.

Hon är bland annat utbildad hos Terry Evans.

Både min dotter och jag själv fick fantastiska budskap som var helt klockrena och vi har det inspelat på band. Hon sa själv att hon hade kontakt via en ovanligt tydlig och ren kanal. Så det var en helt fantastisk upplevelse för både mig och min dotter.

Du kan titta i Energivågen där finns hon med!

Elisabeth-J
0

okej, jag hittade hennes annons i energivågen.

Elisabeth 

EwaKristina
0

Någon jag skulle tycka var otroligt trevligt att ha som gäst på detta Forum är Benny Rosenqvist.

Andreas Hindström,Göteborg Sveriges första och hittills enda Spiritualistiska Pastor.

Elisabeth Lannge.

Elisabeth Johansson.

Problemet är ju att samtliga har otroligt fulla kalendrar,men visst vore det trevligt om de kunde svara på frågor…..

Elisabeth-J
0

#5  Jag träffar Benny nästa vecka så jag ska passa på och fråga honom då. Elisabeth Lange ska jag ringa men jag själv kan ju inte vara gäst på min egen sajt :) Jag finns ju alltid här Glad

Elisabeth 

Lisbeth
0

Benny och Elisabeth Lange det vore toppen! Glad För det är väl Elisabeth från "det okända"? Det här ska bli otroligt roligt!

Jörgen från "det okända" skulle också vara intressant att ha som gäst!

Kan du få hit Sylvia Browne från USA också så vore inte det helt fel ;)

Jag skulle vilja att Jörgen berättar lite om sitt arbete med att ta kontakt med försvunna personer i Japan? Tror att det var i Japan han arbetat?

lightworker
0

Skulle vara trevligt och intressant att ha dessa som gäster här.

Anna-Lena Vikström.

Jill Pettersson.

Anna Kihlström.

Annette Bengtsson

Emelie.molle
0

Både E.Lange och E.Johansson är från "det okända".

Själv skulle jag vilja ställa frågor till Malin Berghagen

drutten53
0

Hej..ja det finns så många att välja på…men Carina Landin…Irihs Hall…Jörgen Gustavsson…Terry Ewans…Elisabeth Lange…Jill Pettersson…O förstås Sylvia Browne…men kan ju vara lite svårt at få hit henne…vi får ju inte glömma dig Elisabeth…men du finns ju alltid här…men ville bara nämna dig…för du är superbra…KRAM

Morsan1
0

Jag skulle gärna att vi "fick besök" av Vendela. Kommer inte ihåg hennes efternamn men hon var med i "Det okända" den senaste säsongen. Hon verkade känslig och förtroendeingivande. Jag tyckte mycket om henne. Är det någon som vet hur man får tag i henne?

Kram och God natt// Åsa

Elisabeth-J
0

#11 Här är vendelas hemsida: www.vendelacederholm.nu

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Ja nu finns det många olika förslag och önskemål så jag ska försöka få hit några av dessa personer som gäster här. Ni är välkomna med mer förslag!!!
Min syster ska nu börja jobba som kock hos Terry, så vi kanske kan övertala honom att kanske ta sig tid som gäst här också ;-)

Elisabeth 

Soffie
0

Terry vore trevligt. Jag tycker han är fängslande och har en speciell utstrålning när man ser han på tv.

lightworker
0

Det skulle vara trevlig om Anne Fahlkrans (vet ej om efternamnet stavas så) och Cassandra Eason kunde vara gäst här.

MariaJ
0

Hej !

Skulle varit skoj om du tog hit Susanna Gherghetta från Åstorp. Jag ska börja min healing och regressionsutbildning hos henne nu i mars-07. Hon är garanterat mycket duktig och kan svara på frågor ang, healing och regression.

Vänligen Maria :-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0

#16 Jag vet inte vem Susanna är men om du har en länk till en hemsida så jag kan läsa mer om henne får du gärna lämna den. Alltid intressant när nya namn dyker upp.

Elisabeth 

MariaJ
0

Hej !

Visst har jag en länk.

Hennes adress är www.healerskolanskane.se

Vänligen Maria :-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Celia
0

Terry är redan nämnd ser jag.

Det finns en Bob Lind i Malmö. Jag vet inte riktigt hur han arbetar men han ska i alla fall ha fantastiska sittningar. Hörde att han är i Danmark halva veckorna men då var det något med seanser. Någon som vet vem han är och vad han sysslar med?

susanne.s
0

Ang sylvia Browne. Har inte hon blivit avslöjad som bluff?

Carolyn
0

har inte jörgen han som e med  i det okända blivit avslöjad som bluff?! …tycker ni ska försöka få hit terry han e bäääst .. väldigt duktig man.

Tita
0

Terry Evans vill jag ha

flymybike
0

Ngn som känner till en Finsk medium som lär vara mycket bra. Träffade honom några år sedan i Sthlm. han var så uppbokad så fick endast en kortare tid , men desto bättre

kath
0

Terry och Elisabeth Lange nerkar mycket bra och sympatiska

mosterMimmi
0

Jag kan även intyga att Ewa Olsson är bra, hennes syster är också duktig.

Elisabeth-J
0

#25 Vilka är det? berätta gärna mer om dem!

Elisabeth 

mosterMimmi
0

Eva och hennes syster "Monki" bor i Göinge. Eva i Hässleholm och Monki i Bjärnum. De har gått på kurser hos Terry. Eva har ordnat Kropp och själmässa i Bjärnum i flera år. Hon har tagit ner både Jill Petersson och Terry på seanser i Folkets Hus i Bjärnum. Lugna och trevliga är de båda två. Jag kan rekommendera dem varmt.

Lisbeth har ju gått hos henne när hon var med på Andarnas Kryss.

Elisabeth-J
0

#27  Jaha det är samma som hon skrev om, då förstår jag.

Elisabeth 

Alwyn
0

Ååååh, Terry Evens såklart!  :o)