Någon petar!
Jag vill utveckla min andliga sida för vad jag förstått så finns den, ett medium sa att om jag gick någon kurs eller liknande så skulle den blomstra. I alla fall:
När jag jobbar så har det hänt några gånger att någon petat till mig så jag vänt mig om för att titta om det är någon kollega men det är ingen där. Sa detta till en kollga men hon avfärdade det hela med att nerverna spelar kroppen en spratt. Vad tror ni? Då frågade jag om hon varit med om samma sak nångång med det hade hon inte.
Tror ni det är någon från andra sidan som vill mig något som petar?
Hemma kan jag ibland se något i ögonvrån som går förbi men när jag tittar är det ingen där.
//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se
Sooky.. Vist kan man känna att dom på andra sidan petar o plockar i håret på en..Bara det att alla inte är så uppmärksamma o märker det.
O det där o se i ögonvrån.-ja..
Lena.P är jag i verkliga livet.
mig brukar dom sticka till på ett visst ställe under foten ibland, har också blivit klappad på axeln, på huvet och blåst i nacken.
Jag är otroligt nyfiken på vem det är som petar.
Sookie. Försök att tänka till baka.. Vad tänkte du det ögonblicket som du kände pillandet i hårett…
Tanken är så snabb att det kan vara svårt o komma i håg den..
Men gör ett försök…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det var ingen som petade mig i håret. Det var någon som petade mig typ på axeln och nån gång på benet. Min första tanke har varit att det är en kollega men det är det inte.