Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterböckerfilmtips
Läst 2437 ggr
[Mastre]
0

James van Praagh

Ni som läst böcker av James van Praagh: vilken tycker ni bäst om, och varför?

Eller om ni har någon annan favoritförfattare i samma genre, berätta gärna!

Jag letar efter en ursäkt att köpa fler böcker. Oskyldig

(Ignorera ev. oseriösa inlägg, är ni snälla)

Bedarandebarnasintid
0

Jag har läst en bok av honom "himlen runt jorden" eller heter den så?Det är ju alltid roligt att läsa böcker,framför allt beskrivningen av när det startade upp för människor, när dom upplever att det finns någonting .. mer

[kvasthilda1972]
0

Jag har frågat på bokaffärer om dom har någon nyare bok än himmlen runt jorden och än så länge får jag nog vänta….

Toyan
0

Betty Shine är en favorit, har flera av hennes böcker.

Marie-Louise och Robert Hahn har också skrivit flera böcker som jag tycker är bra.Glad

Sandidra
0

Sylvia Browne. Finns pocket på adlibris så de blir inte så dyrt.

[AnnikaOhlsson]
0

Håller just på att läsa Margit Sandemos "Vi är inte ensamma". Den är jättebra! Gammal, men bra…

[Mastre]
0

Tack för jättefina tips! Nu har jag lite att välja på.

#5 Japp, den har jag läst. Ska faktiskt ställa fram den i hyllan för "easy access". (Har fortfarande 5 lådor nerpackade böcker efter sista flytten.)

Kristall47
0

Jag har 2 böcker av Praagh- Tala med himlen & Himlen på Jorden-

Den förstanämnda boken skänkte mig framförallt tröst och lugn när jag förlorade min syster och strax därpå min mor, så den boken betyder mycket för mig eftersom den hjälpte mig igenom den stora sorgen. Jag har många fler böcker med olika författare, men ämnet var Praagh så jag svarar på det.

[Mastre]
0

#7 Tack Glad

chik
0

Johanne.H. Hon skriver bara så bra… 

Sagan om Valhalla är en bronsålderstrilogi av Johanne Hildebrandt. Den består av Freja - Sagan om Valhalla (2002), Idun - Sagan om Valhalla (2003) och Saga från Valhalla (2004). Alla delarna är fristående.

Johanne Hildebrandt har låtit sig inspireras av den nordiska mytologin när hon skrev böckerna om Freja, men de är inte tänkta att vara någon korrekt återgivning av den historiska mytologin. Hon har istället, utifrån teorier och spekulationer kring mytologin, försökt skapa ett realistiskt sammanhängande skeende

Lena.P är jag i verkliga livet.