Hjälp..
Hej, jag har sedan barnsben sett och upplevt en massa konstigheter.. och tänkt många gånger att det inte kan vara verkligt men ändå kännt allt så levande.
Har sett andar i ljus och i mörkt skepnad, döda djur, demoner, Jesus och ljusbollar.. Även svävat ovanför sängen (med min kropp), flyttat föremål med viljan/tanken.
Har även "besökanden" i drömmar som vill ha hjälp eller tröst och haft sanndrömmar.
Har aldrig dock besökt någon medium eller gått någon kurs, Har iförsig spått mig (med tarot)en gång hos en kvinna och ingenting stämde in utav det hon sa.
Vad betyder allt detta? Finns det flera dimensioner? Hur kan jag förstå språk som jag aldrig hört tidigare? Hur kommer det sig att jag kan se i en människa ifall denna besitter gott eller ont?
Är jätte tacksam för all svar..
Välkommen Sathura detr du beskriver är mediala fenomen- du är medial med andra ord!
Lär dig mer att förstå dig själv!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Sathura Välkommen hitt till vår lilla värd.
Det är som jane säger.
Sen så kan man ju gå till Bibban o låna böcker.Där kan man ju få ah ha upplevelser när man läser om att andra människor har haft liknande upplevelser o så försöka o träffa likasinade…
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack så jätte mycket för svaren Jane och Lena:).
Vad är det för böcker jag bör låna? Vet ni någon bra?.. Där det kan finnas lite svar.
Finns det möjligen någon mötesplats för likasinnade?
Hälsningar Susanna
Mötesplatser för likatänkande.Vist fins det..Om du googlar på typ Medial.Så får du leta dig fram.Beror ju lite på vad du bor.
Jag bor Nära Ullared i Halland Falkenberg..
Sen böcker så kan du fråga personalen på Biblioteket vad som fin om det mediala. Vårt Bibliotek här har dom så mycket bra o intresserade böcker…Men nu är jag dålig på vad dom heter o författare.
Men jag vet en bok som en Psykolog har skrivit ""Ett liv. Många mästare..Tror jag boken heter..Ja du får leta lite själv….
Lena som inte var till mycket hjälp….
Lena.P är jag i verkliga livet.

Lite boktips: samtliga böcker med Betty Shine, Andlig utveckling av Sanaya Roman, Sylvia Browne´s böcker rekommenderas av många
har läst många själv oxå men tycker kanske inte att allt "stämmer" överens med mina egna åsikter. Har läst en jätteintressant bok om nära döden upplevelser som skrivits av en läkare kommer tyvärr inte ihåg vad den hette…
Sen finns ju James van Praagh´s bok, oxå läsvärd!
Lycka till =)
Tack så jätte mycket för era svar:). Nu ska jag börja leta..