Lillans ballonger...
Min lilla tjej har en marknadsballong, i form av ett hjärta med Winx på. (Winx är ett barnprogram) En sån där liten på en pinne. (Heliumfylld av "prasselmaterial") Köptes på en marknad i höstas. Luften brukar ju gå ur dem efter ett litet tag. Och mycket rikigt, efter en vecka eller så började den sloka..
Den har aldrig riktigt blivit tom, men det har vart väldigt dåligt med luft i den och jag har kunnat klämma ihop den helt mellan tumme och pekfinger. Men i måndags kom hon bärande på den och sa "titta, den har blivit full igen" och mycket riktigt, den var som nyköpt!? Jag vet med säkerhet att den var halvtom i lördags. Hur har det gått till??
Bilden är tagen i måndags och den ser ju helt ny ut igen…
Till saken hör att hon har en till, i form av huvudet på Mimmi Pigg, en vi köpte på en marknad för 3 år sedan. Den har inte läckt något alls. Vi har bara trott det vart ovanligt "bra kvalité" på den. Men nu börjar jag undra… Vad är det med ballonger?
Jag skrev först denna fråga på ett annat forum jag är medlem i och när jag skrev kände jag på höger kind och en bit ner på halsen som att jag gick genom ett spindelnät…
Puffar då den åkt in på "äldre inlägg" redan…

Antar att den var fylld med helium från början. Testa om den fortfarande kan flyga.
Om inte gissar jag på en busig make, kompis eller kanske till och med dotter.
Hyacint vad intressant…
Du vet inte om du har känta eller tänkt på någon..Spindelnät i ansiktet, sägs ju att man går upp en nivå i sitt andliga.Men jag vet inte..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja, den går rått upp i taket när jag släpper den från pinnen!
Nej, jag vet inte faktikst, jag tänker dagligen på pappa o mormor som båda är på andra sidan…