Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 6913 ggr
embla2
4

Spindelnät

Hejsan.Har en kanske knäpp fråga.Ibland får jag en känsla av att jag har nått hår eller spindelnät i ansiktet och på armen.Det killar och irriterar men hur jag än föröker få bort det så finns det kvar.Kan vakna på natten och få den känslan eller bara när jag sitter och tittar på tv…Har hört att det kan vara som en ande som vill göra sig påmind är det så?

embla2

Jane-Lyzell
2

Hej tror du syftar på fysiskt mediumskap - men i ditt fall tror jag det är att energier byggs upp runt om kring dig! det kan kännas så!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

linhof
0

tror som #1 säger…sen har jag hört att det kan kännas så när ens guide är fysiskt nära… även att det tex killar i håret…. men naturligtvis ska du lyssna på din egen känsla och känna efter… vad tror du själv?

Britt-Marie
0

Håller med #1 och #2 i detta fallet.

igår kväll hade jag en sån där känsla igen att någon strök mig över armen, två gånger hände det och hårstråna på just den armen stod rakt ut. Katten som satt bredvid mig tittade konstigt runt omkring mig. Jag sa då tror du det är mormor, menar min mamma då och då jamande han och så la han sig på sin plats där i soffan.

christine79
1

Jag fick den där spindelvävskänslan i ansiktet här om kvällen när jag fick reda på att min farmor är med mig här hemma. Sen kände jag en vind svepa över höger hand, precis som beröring från farmor.

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

madeilene87
0

den där spindelvävskänslan brukar jag och mamma få när vi gör en övning. Vi har handflatorna mot varandra, dock inte så att de nuddar varandra utan det är lite luft emellan. Sen drar vi händerna från varandra och in till mitten igen. Då kommer den där spindelvävskänslan. Känns som om man har något kletigt i handflatan som dras bort när händerna kommer längre från varandra. :)

embla2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för era svar…Jag vet ej om det är min älskade schäfervalp som vill göra sig påmind.Fick avliva honom hastigt blev bara 16v.Har varit död lite mer än 1år….kan helt plötsligt oxå bara börja rysa helt utan anledning fast det kan vara jätte varmt i rummet…Tycker det är spännande samtidigt som jag är lite rädd.Har gått en djurkommunikations kurs för många år sedan och fick då reda på att jag är till hälften öppen och det är pga av rädsla.Oskyldig

Här är en bild på Buddha.

embla2

Ayena
0

Om det är utomhus så kan det vara en naturande som du  rör vid Glad

embla2
0

Det kan vara både inne och ute.

embla2

[Mastre]
0

Mer intressant. Putteliputt!