Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 565 ggr
Tita
0

Frågor ....

1993 dog min pappa oväntat på väg till skukhuset ensam i en ambulans efter en kort tids sjukdom, två år senare tog min bror sitt liv, vi syskon har inte fått någon förklaring på varför.

Jag funderar ofta över detta och har en del frågor man skulle vilja ha svar på.

Vem/vart vänder jag mig för att få hjälp ?? jag har sjukbidrag och är ensamstående med två barn så min ekonomi är inte den bästa.

Finns det någon man kan kontakta som inte är så dyr ??

Bor i Örebro län.

susanne.s
0

Du bor ju i närheten av Terry Evans men han är nog inte gratis. Det är ju inte såå långt till Elisabeth heller.

Elisabeth-J
0

Anders Åkesson bor utanför Örebro. Terry har väldigt lång väntetid så det kan vara svårt med att få tider hos honom nu.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tita
0

Om jag vill ha Terry hur går jag till väga då ????

Lo-Looks
0

Hej! Här har du länken till hans hemsida.

http://www.creativexperiences.com/

Jag var på storseans med Terry E nu i onsdag. Det var helt otroligt. Det var jätte bra.

EwaKristina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis som Elisabeth skriver ovan,väntetiden till Terry är låååång!!!

Någon som även jag kan rekomendera är just Anders Åkesson.En underbar man med värme och hjärta på rätt ställe.Han har på sin hemsiad datum inlagda då han kan ta emot för privatsittningar.Gå in på www.spiritual.se

Önskar dig lycka till i ditt sökande av Medium och hoppas innerligt att du hittar rätt.Kram Ewa

Tita
0

Tack för alla tipps, det var lite dyrt för min ekonomi men jag har i alla fall frågat om jag kunde få en tid så nu är det bara att vänta på svar.Flört