Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1193 ggr
chik
0

Frisk-Sjuk!!!!

Ja å har jag gått här o tänkt till igen……

Dement!!! Är ju en sjukdom som gör att många ser o pratar om det som inte fins…..

Min faster, kunde säga..-Att du inte kom försent. nu har ju presis Mor gått hon var ju här o fikade..Men snälla faster hon har ju varit Död i såå många år..-Död!! Hon är inte död hon är ju här o Far o Nisse med…

Vad är det som säger att hon inte är så uppen för det okända, hur går det o säga att hon är dement?? Hjärna har fått sig en tankeställare…Går det o se på Röntgen???

Sen så har vi barna som är som öpna böker.Bara det att vi kallar det fantasi..Låtsas kompisar som bara är så jobbiga…..

Vem har rätt..

Vem är Sjuk eller vem är frisk???

Jag är sjuk o jag är sååå glad för det.Men jag har vett på o hålla tyst.Det hade inte Faster….

Ja lite från mig till dig..

Nu rättar jag in mig i ledet igen.

Lena…

""Stav Fel??? Rätta då..Om du har ont av det…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[AnnikaOhlsson]
0

Jag har faktiskt funderat på detsamma! De gamle häromkring säger att man blir "igenbarna" när man blir dement.

Frågan är om det inte är någon slags "förberedelse" inför avfärden hem…?

Hoppfull
0

Hm, det har jag faktiskt aldrig funderat på men det låter väl inte alls otroligt tycker jag! När vissa saker stängs ner, öppnas ju andra så det kan säkert stämma.

Du är klok du chik!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jane-Lyzell
0

Ja det är nog den förnuftiga ålder som gör oss blinda - den då vi ska vara så vuxnaGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.