Upplevelser vid graviditet...!
Tänkte bara höra om någon mer upplevt samma som jag gör nu. Jag är gravid i 10:e veckan och det som är så härligt är att jag redan nu får relation med mitt lilla frö. Fröet visar sig som en tjej, men det kanske man inte ska slå sig i backen på att det blir =)
Hon tar mig med dit hon levt förut och jag har fått träffa hennes föräldrar som hon hade då… Mycket stark och personlig upplevelse, vilket gör att jag alltid har min dator vid sängen för att skriva om dessa upplevelser när jag kommit tillbaka till mig själv!
Någon mer som känner igen sig kanske???
Kram och hoppas att ni alla mår bra därute!
Många Goa Kramar
Annisangel
Hejsan! Vad häftigt. Vet du under vilken tidperiod/århundrade hon visade dig? Skulle vara skojsigt om du delgav oss lite om det du skriver på datorn ;))
Jag själv har inte varit med om något sådant under graviditeten, vad jag minns/vet. Däremot hade jag en stark dröm natten innan jag skulle föda:
¤ I drömmen mötte jag en massa djur, den en "värre" än den andra… Ja, det var: vargar, björnar, tigrar, bisonoxar osv…Men, det kändes bra…som om att nu, är det dags att använda sin urkraft eller nåt.
Sedan när jag duschade innan vi skulle till BB, hade jag besök i badrummet 
#0…detta har jag aldrig hört talas om förut, vilken härlig upplevelse alltså…jag håller med bybo, det skulle verkligen vara kul om du kanske berätta lite om dina möten med det väntande barnets tidiga liv….
tack för att du dela
Eija
Annis.Vilken grej..har inte varit med om något sådant..Säger som ByBo vi kan inte få mer o läsa??
.
ByBo.Vist är det så.Att man får ta fram krafter som ligger långt in i en när man skall föda barn.
Kan vi nog alla 4 vara överens om.
Spännande.
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jaaaa ni, det är minst sagt häftigt och starkt!! Visst kan jag delge lite läsning!
Jag är inte alls här på jorden när jag är med henne… Vi är på en annan planet
Där har hon kommit väldigt långt i sin andlighet, jag fick också se hennes tidigare varanden/liv och hon var med och förklarade hur det var. Så hon har alla minnen kvar. Nu var det så att hennes föräldrar ville att hon skulle lära sig livet på jorden för att hon skulle få en helhetsbild/en överblick helt enkelt av det hela…
Snacka om att man känner sig utvald! Jag tror det är därför som jag får denna information nu, så jag bäst kan vägleda mitt lilla frö. Vi pratade mycket om att det inte ser alls lika ut här på jorden och hon var mycket nyfiken och tillitsfull!
Mera kommer…
Många Goa Kramar
Annisangel
Vad spännande!
Hur får du detta till dig? När du sover eller hur går det till?
Jag mediterar innan jag somnar. Det var ett trängande behov jag kände och första gången förstod jag inte varför men det stod ganska klart för mig att det var någon som hade något att förmedla och när jag såg en liten flicka så kände jag helt naturligt att mitt lilla frö hade massor att berätta innan hon ville besluta sig för att bli "min".
Det är så svårt att beskriva med ord det som händer utan att tappa denna mäktiga känsla…
Hon är även med mig under dagen. När jag ser något vackert så är hon där och frågar; - "Men mamma, vad är det för vackert med det där?" Då förklarar jag det för henne och vi upplever tillsammans storslagenheten i t. ex ett träd eller blomma!
Skriver mera senare om det jag skrev i datorn igårkväll
Många Goa Kramar
Annisangel
Annis.Du har en stor tur o vishett som har fått detta uppdrag..Det är så spännande o läsa….
När är det som du skall födas???
hehe chik tackar! Denna vördnad jag känner är så storslagen så jag får tårar i ögonen mer än en gång kan jag tala om.
Är på jobbet nu, men när jag kommer hem ska jag skriva mera till er!
Kram och ljus till er allihop!
Många Goa Kramar
Annisangel
Annis samma till dig o alla som läser.
"Ljus o Posetivenergi"
Det är beräknat till början eller mitten på november ungefär om allt går som det ska =)
Här är det som jag skrev igårkväll:
Ikväll frågar jag henne var hon kommer ifrån och hon frågar i sin tur hur det ser ut där jag bor. Vi far ut i universum en bit och jag säger: Nu vänder vi oss om, så har vi min galax framför oss älskling. Jahaaaa, säger hon andaktsfullt, det ser inte riktigt likadant ut som min, den är liksom mera utspritt.
Vet du förresten mamma dom där serierna som du älskar så mycket, stargate kallar du dom visst? Jaaa, säger jag tankfullt.
Mycket som ni simulerar i er värld finns faktiskt… säger hon så flyger vi vidare.
Hon talar om att hennes föräldrar inte är med denna kväll för att lämna oss att bygga en relation med varandra.
När vi kommer hem till henne slås jag av att allt är så vitt, så ljust och jag frågar om hon inte saknar färger. Färger? frågar hon förvånat. Ja, det som man blir glad av, blommor och träd… Det där får du nog lära mig säger hon och skakar på huvudet. Jag vet mycket lite om vad som pågår hos er… Ja, älskling säger jag jag ska visa dig det vackra, mer än gärna.
Men jag var med dig idag mamma och såg med dina ögon. Jag vet, svarar jag leende. Du kunde inte förstå hur jag kunde se skönheten i det gråa nu på våren, när träden börjar vakna men som ännu inte ser…
-------------------------------------------------------------------------
Jag luskar lite om vad det kan vara för galax hon håller till och det lutar faktiskt åt andromeda vad hon säger och visar mig…
Många Goa Kramar
Annisangel
Jisses, helt otroligt! Låter underbart. Du kan ju nästan ta och skriva en liten barnbok från dina anteckningar :))
Ser du som bilder hela tiden, eller som en film? Hör du henne inom dig, så du bara vet vad hon säger, om du förstår hur jag menar? Och kan du även få en känsla om hur det ser ut osv? *nyfiiis*
Uj då, Andromeda! Det var det nån medial som sa att jag kom därifrån en gång,och det trodde jag inte ett smack på, och inte heller att Andromeda fanns.Så nu kanske jag får reda på lite mera av dig ;))
Annis…Vad fint du skriver vad ditt barn säger o ser..Känns som jag är med när jag läser…..
Säger som ByBo.-Bok.
Fast jag blir lite rädd..Jag vill ju inte att vi skall ha utomjordingar
Vet inte varför jag är så rädd för det..
Men nu när jag läser din beskrivning så får jag en liten bättre bild..
Fast nu vill jag ju veta mer om barnett o dig.
Hoppas att du orkar skriva så ofta du bara kan o orkar..
Lena.Väldigt rädd o impadd.
11
Hmmm, hur ska man säga att jag ser det hela… Det är mera som en film och jag har henne brevid mig, allt är mycket klart och detaljrikt. Hennes röst och utseende har jag lite snett till höger framför mig. Fast liksom för min inre blick om ni förstår.
Ja en liten barnbok skulle nog inte vara så dumt nu när du säger det! Men den boken blir nog lång det är ju några veckor kvar! Håller på att forska om Andromeda så mer info kommer, lugn bara lugn 
12
Varför blir du rädd chik? Utomjordingar är dom inte när dom kommer till oss, det är bara känslan man får att barnet har levt förut, är lillgammalt och så vidare… Du behöver inte vara rädd alls tycker jag! *kramar om*
Många Goa Kramar
Annisangel
Ska tala om det att när jag skrev om anteckningarna från kvällen så blev mitt lilla frö väldigt tankfull och väldigt tyst… Nu på morgonen kom hon och sa är det det här du menar med att sprida medvetenhet? Ja precis svarar jag lugnt… Ahaa, det var ju det vi pratade om igår när du visade mig naturen!! kvittrade hon och nu kan hon inte sluta kvittra… Hon är så härlig 
Många Goa Kramar
Annisangel
Anni.. Jag vet inte varför jag är rädd för ordet o tanken på Utomjordinga
Jobbar på det….
Hur ser du henne?
Ser hon ut som en bäbis, eller har hon sitt "andomeidiska utseende" om du förstår hur jag menar. Eller har hon det utseende hon kommer att ha sedan när hon föds?
Många dumma frågor, jag vet… :-)
#15 *kramar om*
#16 njee, hon ser ut som en vanlig människa i ungefär
10/11-årsåldern för mig, antagligen som kan se ut när hon föds men det kan jag inte slå mig i backen på heller =)
Hon har bruna ögon och långt brunsvart hår och klädd i ljusa kläder, ser ut som en klänning med en ametist hängande runt halsen så hur hon/han än ser ut när han/hon föds så ska det bli ett ametistsmycke för trygghet och tillit!
Du vet inga frågor är dumma frågor!!
Kram på er!!
Många Goa Kramar
Annisangel
#17 Ville bara att jag hade hjärnsläpp tidigare… Det var inte Andromeda som jag skulle ha levt på…utan Plejaderna…*S Jaja….när mediumet sa det, så blev jag sååå skeptisk *fniss* även om resten han sa var så träffande :))
Nå väl, kul att läsa det du skriver…
P.S Jag tror att jag har haft kontakt med en dotter som skulle ha kommit till mig…
#18 Ja det är inte allt man kan ta till sig! Vad intressant att du fick kontakt med en dotter, hur var den upplevelsen för dig?
Många Goa Kramar
Annisangel
Nyfiken
Nu börjar mitt lilla frö komma till mig under dagarna när jag gör mina vanliga saker, som att gå till jobbet, sjunga kareoke på krogen och när jag är med mina vänner.
Det är lite förvånande och de människor som jag är med, undrar varför jag helt plötsligt ser så glad ut…
Öhhh, vad säger man då? Det är bara mitt älskade andebarn som är med mig igen!?!?!??!
Hon älskar att jag har mycket för mig, det vill hon också ha säger hon. Det ska du få min skatt, säger jag tryggt. Vi ska fylla ditt liv med glädje och tillit och hjälpa dig så du tar dig fram i livet.
Vi förundras båda två hur vi från så helt olika existenser har fastnat för varandra, det känns som att hon kommer välja mig för hon är väldigt nyfiken på mig och jag är självklart väldans nyfiken på henne! Jag känner fortfarande att jag har mycket att lära av henne och det liv hon levt förut så jag ska snart meditera med henne.
Det är liksom inte meningen att hon ska komma till mig bara utan att jag anstränger mig…! Nej, nån måtta får det vara!!!
Kraam mina vänner härinne som följer läsningen!
Många Goa Kramar
Annisangel
Kan berätta igår när vi var och sjöng kareoke nere på kvaterskrogen…
Jag står ute på terassen när min lilla blomma kommer fram:
- "Vad är det här för ställe?" Det är här som jag sjunger kareoke en gång i månaden, säger jag.
Så tittar hon på bordet där det står glas med öl och frågar; vad är det där då? Det är dricka för vuxna med alkohol i…
Hon tittar på mig och skakar på huvudet medan det lyser i hennes ansikte: Ni vuxna är bra konstiga!
Sen går vi in för det är min tur att sjunga och det tar en stund innan min lilla blomma vågar sig in. Men i ett vigt hopp tar hon sig upp på ett av borden och skrattar och hoppar upp i taklampan och den började gunga så det syntes.
Jag hade svårt att hålla mig för skratt, men det var nog inte någon mer än jag som märkte vad som hände. Sen satt hon en lång stund på högtalaren innan hon hoppade ner, pilade in i köket med orden: Hur ser det ut här inne då???
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Nu får jag hjälp att sluta röka också av min lilla flicka… Hon sa att hon skulle hjälpa mig att må dåligt när jag rökte och nog gör hon det alltid… Så nu är det SLUTRÖKT för min del!
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Kan bara önska dig lycka till med det gittret…Du har inget att förlora.Bara o vinna..
Lena
Tack snälla chick, det är det jag försöker intala mig själv också…!!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Låter ju fantastiskt… antingen har du väldigt livlig fantasi, är spritt språngande galen eller så upplever du verkligen detta.
Måste kännas märkligt. Jag planerar en graviditet tills nästa år… om det lyckas vet jag ju inte ännu men när jag läser detta så väcker det många tankar. När kommer hon att "hoppa in i" lilla bebiskroppen då? När barnet föds eller vad är dina teorier?
Gratulerar till den blivande bebben iaf!
#27 *asgarv* Jo, jag känner mig oftast helt knäpp fast jag upplever det! Det är en märklig känsla måste jag medge men så fantastiskt!
Jag vet inte alls när hon hoppar in i lilla bebiskroppen, men i gamla seder sägs det att hon kommer in i sin fysiska kropp vid själva födelsen, genom fontanellen, dock vet jag inte om det är så, ska bli spännande att se och känna…
Det händer verkligen mycket nu, jag får hjälp i min andliga utveckling och känner mig mera säker på att det jag får till mig är det rätta.
Alla böcker jag läst om i medial utveckling, alla kurser jag gått (2 men i allafall) börjar nu ta form i min personliga medialitet och pusselbitar faller oundvikligt på plats, något jag bara anat tidigare…
Allt här i världen är så otroligt enkelt… Egentligen är det ingen idé att oroa sig, det som händer kommer att hända iallafall och har det hänt så är det historia bara några sekunder senare oavsett om handlingen får följder eller inte…
Tack så mycket MrsBond och du kan gärna både skratta och fundera åt mina upplevelser för tro mig, det gör jag

Många Goa Kramar
Annisangel
Verkligen intressant läsning! Det lär nog ge er ett väldigt spännande band! 
För mg var det lite annorlunda.
När jag var i tonåren frågade jag min hjälpare om jag skulle få barn. Fick till svar att jag skulle få en son när jag var 23. Jag bad då min hjälpare att hälsa till min blivande son he he.
Glömde sedan bort detta och mindes inte det förrän jag var runt 25. Det hade med andra ord stämt det hjälparen sagt till mig. Jag fick en son när jag var 23.
Ingenting speciellt hände under själva graviditeten, men när min son väl föddes hade vi en slags telepatisk kontakt där han kunde berätta vad han ville genom att bara titta på mig. Om han var mätt, hungrig osv. Ibland sände han bilder till mig av en man som jag idag misstänker är hans "riktiga" jag, eller hur jag ska kalla det. Fick även träffa hans skyddsängel när han var ca 8 månader. Synd bara att den där telepatiska kontakten försvann när han började tala, men då fick jag istället lyssna till spännande berättelser om en prinsessa på ett berg som fanns i ett land där han är vuxen.
Idag har vi en väldigt bra kontakt, tycker jag och står varandra nära. Han är snart 7 och nyfiken på andra sidan osv. Hör honom ofta prata för sig själv. 
#29 Men jösses vad spännande! Det är så härligt när man märker att det stämmer, att du faktiskt fick en son vid samma tid som din hjälpare sa…
Vad mysigt att höra det här historierna kan jag tänka mig, man kan inte vara säker på att det är enbart påhitt, de små har ju minnen kvar från tidigare existenser har jag hört av det jag fått till mig. Har han börjat på dagis eller skolan? Hur går det där?
Barn är verkligen speciella och egna. Det ska bli så spännande att träffa mitt lilla frö. Se om det blir en flicka som jag känner på mig eller om det ändras i sista stund och blir en liten pojk istället fast med samma egenskaper som jag känt nu så länge….
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
härligt:) har varit med om liknande saker när jag själv var gravid :) visste dock vad det skulle bli för kön och hon visade sig oftast i mina drömmar påminde mycket om mig när jag var liten. Dock kommer inte ja ihåg hur ja var när jag var 2år men det finns på band :)
#30 Vare sig historierna var riktiga eller påhittade så var det viktiga att jag LYSSNADE!
Genom att göra det visade jag honom att han kan prata med mig.
Han är en väldigt mogen kille för sin ålder. Han är ansvarsfull, lugn och omtänksam. Han är ingen rebellisk gaphals som inte lyssnar, som vissa barn kan vara i hans ålder. Han ska börja ettan nu till hösten.
Lycka till med din lilla!!
helt ljuvlig läsning :) fantastiskt!
kram