Tur ska man ha!!
Joo ibland har man tur. jag och 3till gick på gångvägen från ica där jag bor (gångvägen ligger 2m ifrån E14) och då kommer det en lastbil med betong föremå bland annat en betongbrunn som var ca 2meter i diameter. den losnade och slutsade in på gångvägen ca 5m ifrån oss och det var bara att springa. när en betongbrunn på över 1ton flyger av en lastbil i 90 så flyger det betong!!!. var ca 2m ifrån brunnen när jag börja springa (man hinner inte tänka så mke) men det gick bra.

man kännde vind draget när betongen flög. och en bit på minst 20cm flög bara några cm bakom mitt huvud man såg den bara flyga förbi i ögonvrån.
Ojojoj vilken tur ni hade.
Änglavakt kanske :)
Men jösses! Vilken tur att ingen blev skadad/dödad!

joo man tänker på vad som kunde hänt ^^
Fy vad otäckt!
Kunde ha gått riktigt illa.
Måste ha varit änglavakt, er tid var inte ute än.
Att de inte sa något om det på Mittnytt! Märkte lastbilen att han tappade sin last överhuvudtaget?

nee tor inte det han fixade hjälp av en traktor att få bort allt skrot från vägen och fxade lite med försäkring….. inte många som såg.. men det var en bil som fick en spricka i rutan av en betongflisa…..
för det mesta blir såna saker ganska nertystat om det inte händer något allvarligare. -.-
tror att det var han som körde som blev mäst rädd av alla. han var lite skakis när han klev ur lastbilen och skulle kolla så allt gick bra.