Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: barnungdomar
Läst 1121 ggr
Sunken
0

lite söndags körning ;P

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

det blev en liten vända i skogen i lördags eller det skulle sluta med 5timmars körning… som ni ser på filmen. tur att det finns gps annars hadde jag setat i skogen än ;P

Sunken
0

det tog tid att tvätta efter -.- haha

Annisangel
0

Men ni hade kul va???? Det ser härligt geggigt ut!Tungan ute Är det ni som är stigfinnarna????

Kram och tur att ni kom hem till slut!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

chik
0

sunken.Det är livet..Skogen.o motorcyckel..

Himla roligt med vidio..Tackar jag för.

Tvätta!!Högtryck!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Sunken
0

haha ja det är alltid lika kul ;P men stigfinnar tror jag inte xD det är vi gör våra egna stgar i ornäs :P hehe
tycker att det är något du måste prova. att komma ut nåra mil i skogen och ingen i närheten är en SJUK frihet!!!

Kram sunken

Quriosity
0

Likadant som att komma ut på havet den här årstiden och hösten när sommarfolket får flytta till stan. Då kan man paddla, segla, bada var man vill och campa var man vill och dra en repa med vattenskotern utan att träffa på en kotte.

Sunken
0

det är bara så härlig känsla en frihets känsla att man kan göra lite vad man vill och när man vill bara slapna av och vara… =D

Quriosity
0

Just det där med att bara vara, utan en massa krav på att det måste hända nåt hela tiden är nåt dagens stressade människor glömt bort. Det är ju inte underligt att människor "går in i väggen" och psyksjukdomarna står som spön i backen när det hela tiden krävs att vi måste prestera nåt, och vara absolut nåbara dygnet runt.

Att göra nåt för sin egen skull är jätteviktigt och det är då man får kontakt med sig själv och det runt omkring på ett högre plan. Dagens stressade människor tar ju gärna till sprit för att kunna slappna av men det finns andra, bättre, sätt. Släpper man kravet på att vara så jäkla perfekt hela tiden, osh behåller barnasinnet så finns det ingen risk att krascha i tillvaron.

Quriosity - 52 år med barnasinnet i behåll, och som just beställt en större kajak som både går att paddla, segla, trampa fram och sätta motor på.

Sunken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jaa hpller med
låter fint kan man starta motorn om der blir för jobbigt ;P
ska nog ut på en lång tur när jag kommer hem tänkte att det skule bli en tur på några dagar. bara att packa lite mat…. sen får man lösa allt annat senare så som sovplats etc ^^