Min son Oliver
Han skulle blivit 11 månader imorgon ! Känns som det va igår som vi va på BB och såg honom för första och sista gången ! Saknar dom timmarna som jag satt där med honom i mina armar och han såg ut som han sov, saknar hans små händer och fötter…
Usch va livet är orättvist ibland men dom gud älskar hämtar han först sägs det !
R.I.P min lilla ängel !
Saknar dig !
Åhhh…Jag beklagar verkligen sorgen….
Skickar över en healande kram till dej.

Beklagar verkligen sorgen…
Sköt om dig!
Beklagar verkligen sorgen… Förmodligen var han inte redo att födas till världen. Vissa barn kommer och ändrar sig i sista stund. Men nya chanser kommer födas till dig det är jag säker på!! Tusen tröstekramar på dig/er! 
Många Goa Kramar
Annisangel

Kramar om Dig och Din familj….våra Änglabarn är saknade….
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Tack alllihop !
Jensen Är det 11mån sedan?? Tiden går..O vi med den..".Oliver var för god för denna värd."..
Fins inget man kan säga.Utan livet får ha sin gång…
Men kul att du är inne o tittar till oss..Fortsätt med det..
O Du!!Oliver är med er över allt…O det vet ni.
Lena som lider för att jag inte kan säga rätt saker…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#7 jo det e 11 månader… tiden bara flyger iväg samtidigt som den går sakta…. Men man blir aldrig av med saknaden och sorgen och smärtan, Man lär sig bara leva med det…. och gör man inte det och ser att livet går vidare så går man under…. men det e allt utom lätt !
#7 (Och alla andra) Klart jag e här inne och tittar till er ibland :)
Massa varma kramar till er.
Kommer ihåg bilden, tyvärr blev det ju en massa otrevliga kommentarer som man i det läget inte ville höra eller läsa om i sin sorg 
#10 Mmmmm så vad det men men…. vissa vill inte inse och förstå en annans sorg om dom inte varit med om det ! Fått inse det under 11 månader…
#11 Tycker det är så tråkigt när de blir så. Har man själv barn så är det inte så svårt att sätta sig in i situationen.
#12 Jo men även dom som har barn har inte förstått.. Men men vad ska man göra, tror folk är för mycket upp i deras liv så dom har inte tid att stanna upp och se sig omkring och känna efter….. det va så för mig tills detta hände och nu ser man livet på ett helt annat vis !!
#13. Tycker nästan det räcker att man mist någon anhörig och ända att mista ett barn är värre. Miste själv min bror när han var 42 år så då förstår en annan hur de måste kännas att mista sitt barn 
#14 tyvärr e inte alla lika kloka som du i den här världen :)
#15 Tack
Det finns säkert en hel del 
#15 kan hända :)
tröstkram till dig..
Tycker d är jättestarkt att du berättar..
Kramar! 
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag skickar styrkekramar.

Gud ger liv…
Tröste kramar.
Ljus och värme
Alma