Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1623 ggr
MrsBond
0

Kan du se mig?

Jag skulle så gärna vilja veta om jag kommer att få fler barn, vilket/vilka kön och när detta kommer att ske? Är det någon här inne som vill försöka ge sig på att "se mig" med sitt mediala öga och dela med dig av vad du ser så vore jag väldigt tacksam för detta.. en bra övning om inte annat Flört

chik
0

Mrs Bond..God kväl på sig.

Nu är det ju som så..Att Framtiden är något som du skälv bestämer över.-Tror jag.

Så min fråga till dig är..

Hur många barn skulle du kunas tänka villa ha???

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

MrsBond
0

Go kvällens…

Ja det tror jag med till viss del.. men när det handlar om familjerelationer så tror jag nog att det finns någon slags förutbestämdhet… kanske jag har fel. Men det finns ju som sagt människor med mediala förmågor som kan "se" in i framtiden eller lägga tarot eller sia på annat sätt.

Ja, jag börjar ju bli av modell äldre men jag skulle gärna vilja få 2 barn till. Har en son på 13 år… så det var ju ett tag sen men vill gärna försöka öka på familjen innan så att säga tiden runnit ut men jag oroar mig för att jag av någon anledning inte skulle lyckas med det eller välsignas med fler barn… jag är bara nyfiken.

chik
0

Mrs Bond.Mena inget illa…Jag kan inte sia…Kan hålla med dig om att vist är våra liv Förutbestämda…Fast vi kan ju gå lite olika vägar vid ett väg skäl.

Så som du skriver att du vill gärna ha flera bar..Vad är det som hindrar??? I bland så säger ju kroppen ifrån….Men jag skall inte sia i detta ämne.

Men din tråd ligger långt framme.

Så kansen att någon kommer o lägger sitt veto är stor..

Ha en bra kväll önskar jag dig.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

hm06
0

hej som en direkt känsla på din fråga var mitt svar totalt tre…. vilket också är det du önskar som jag då kunde se senare i texten nedan… de kommer komma tätt…max två år mellan….. en flicka och en pojke…..

jag ser två glada spralliga frisk barn… pojken kommer vara mer åt det ljushåriga hållet…. tror han blir den äldre. han känns av mer än det andra barnet…han kommer synas och höras mer. ha en stark personlighet…..

lycka till

MrsBond
0

Oj då… tack för det Glad Låter ju ungefär så som jag skulle önska mig.. två barn ganska tätt och en av var sort…

Hellas
0

Vi har alla frivilliga val att göra vilket i praktiken innebär att även om jag ser att du ska få fler barn så är det endast en vägledning.

Det är alltid alltid Du själv som gör valet om det ska bli fler barn eller inte.
Det vill säga, man måste själv aktivt agera och göra det möjligt att kunna få fler barn, de blir ju inte till av sig självt Flört!

En person som tolkar Tarot kan egentligen bara tala om att:
_"Visst ser jag att Du har möjlighet till att bli gravid, möjligheterna finns"
_Men det är alltid Du själv som skapar möjlighetera.

Hoppas att Du förstår vad jag menar och jag tror även att det är detta som Chik även är inne på.

Lycka till med att ta tillvara på den möjlighet Du idag harGlad!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

MrsBond
0

Jo jag är medveten om detta, att vi har ett val och att tarot och liknande bara är en slags vägledning. Men jag har hört av ett medium som jag gick till tidigare att hon "såg" att jag skulle få fler barn m.m. Det finns ju folk som utger sig för att kunna "se" in i framtiden. Jag har alltid varit av den tron att vilka barn man får och när dom kommer är förutbestämt men jag kan ju ha helt fel… det är ju egentligen ingen som vet. Därför är det intressant om någon som har dessa förmågor kan se något.

Bara för att man "gör" barn så betyder det ju inte att man kommer att få något… det kan ju många skriva under på.

Efter som jag kommer att inseminera så är det extra nyfiket från min sida om det kommer att resultera i något barn eller inte…. men jag antar att tiden får utvisa det så småningom. Glad