vem är hon ?
ser ut att vara 170-180 lång tycker jag. ;P
#1 hahah snarare 120 cm om inte kortare:P
Är det inte ett element bakom och figuren står närmare ser ut som det lyser en lampa precis ovanför. Har ju inte sett rummet så jag kan inte säga direkt, därför jag skrev "tycker jag"
#3 hehe bara lagt bilden i en annan tråd :P

hur vet du att det är en flicka?
Jag tycker att det känns som en man.
# För att det är ett flickbarn det syns rätt så tydligt på bilden + att det har varit en flicka runt omkring mig den senaste tiden iaf när bilden togs.
Jag sparade ju om bilden till dig jue. Mäktig bild. =)
Visst är det en flicka. Rödhårig, klädd i en kappa med ok. Tiden - början eller mitten på 1800-talet.
Ja ,jag har tittat på fotot flera gånger,hela tiden så ser jag en man bakom det som ska vara förmodar jag hon flickebarnet.kan det finnas två andar i endaste en.
Ja han är där hela tiden,bakom ibland är det som två ansikten jag ser och han ser så levande ut
första intrycket jag fick när jag kollade på bilden va att det inte var någon flicka utan en man, i brun kappa. skallig (typ munkfrisyr) det känns som att han gillar att äta. jag kan ju vara helt fel ute nu eftersom du säger att du vet att det är en flicka men det va det här som jag kände av iaf :) ;)
oj nu såg jag flickan tror jag :O eller är det någon annan? den person som är närmast linsen? för mig ser det ut som en tjejs ansikte iaf :)
För mig är det ingen flicka på bilden, utan en man med polisonger, munkkappa och rödbrunt långt lockigt hår. Längden för mig är ungefär 1,70 m. Åldern är svårare men en känsla omkring 35-40 år. Tidsepok känns lättare att förstå och får 1837.
Du har säkert en flicka hos dig men det är inte hon på denna bild, som jag kan uppfatta.
Det ser ut att vara Alfred E. Neuman.
Kram Lilian
Det är nog som ni säger att det är en flicka + en man kollade igenom bilden mycket noga över det ni skrev. Jag ser en man med asiatiskt drag dock , ansiktet är ju precis vid håret. Någon som ser något liknande?
#13 hehe vad skulle alfred göra hemma hos mig? tack för ditt svar kramar

Har aldrig gjort det här förut. Men tittade på bilden innan jag läste inläggen. Såg också en flicka i kappa med en pälskrage eller i alla fall en tjock krage på. Mörkt eller brunt hår, i alla fall inte blond.
Ja, det var vad jag såg!
min första reaktion var med en liten flicka med uppsatt hår. Dock kanske mer blond. Men uppsatt som jag själv brukar ha när jag tränar. Typ legolas frilla. Varpå kapa… Jag tänker på madicken bara så där :S
Mycket bra bild måste jag säga…it speaks for itself!!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

Spökfest på liten bostadsyta vill jag säga.. ser bla flickan de flesta talar om och en mor med ett litet spädbarn … en man vid flickans hår och några till …
#19 haha sjukt ju, eller inte direkt var iofs rätt så mycket aktiviteter där hm kan du säga något om spädbarnet ? flicka/pojke ? kram
Jag ser en gammal tunnhårig man med stort yvigt skägg. Han står i profil.Han har en tjock kappa med uppvikt krage, ser nästan ut som en munk.,
jag kan också se en man i 30-årsåldern med mustasch och hjälm längre ner på bilden som tittar rakt fram som genom ett fönster eller glugg.Ser ut som en soldat, sent 1800-tal.Det är något med hans näsa..Även ett annat ansikte tittar fram bredvid men det har jag inte lust att kommentera…ser mindre trevligt ut.

# 20
Svårt at säga könet på barnet , det ser ut att vara bara några dar gammalt…
#21 okej, mindre trevligt? en ond ande eller!!! kännt av dåliga energier under en viss period kanske var han, dock e ja nyfiken mig skrämmer du inte :D

#23 Jag ser & känner av ett barn då jag tittar på bilden men jag får en liten pojke..Han hör till platsen på något vis & jag tror att han känner närhet till dig! Eftersom jag känner av din medialitet & öppna andlighet så är det ju helt troligt att han försöker använda din "rena länk" för att komma igenom! Bara Kärlek & värme känner jag..Kan gå tillbaka till början av 1900-talet..en känsla bara 
Kram Anna
#24 tack anna, hm ett barn troligtvis en flicka =) kännt av en flicka hela tiden samt har flera medium sagt det tidigare :) kramkram

#25 Ja, tro & känn det du har inom dig, att det är ett flickebarn! Jag tror & hoppas att du själv får svar på vem "hon" är så småningom!
Lycka till 
#25 jo fast flickan på bilden är dock inte hon ja tänker på direkt :P hehe hon är ca 2-3års åldern blond !!
Jag tycker det är en väldigt tydlig bild av en flicka med nästan axellång page frisyr, klippt lugg, blond eller något rödlätt. Hon har en blå jacka av duffelmodell. Ålder cirka 4 år. Det jag känner med henne är värme och beskydd.. antingen söker hon det i dig eller så är det hon som är där för att beskydda dig.