Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 3366 ggr
hassabacka
0

Det okända

Hoppas programet läggs ned nu. Det har gjort sitt tycker jag. Galningar som driver det. Detta bygger jag på erfarenhet inte egen åsikt bara…

[mia-38]
0

Hej..

Kan du berätta vad för erfarenhet du har då? Att kalla de galningar som driver programmet är inte snällt sagt.
Men berätta gärna vilken erfarenhet du har så kanske jag förstår bättre.

hassabacka
0

Nja lita på mitt ord bara hänger iinte ut en viss person eller flera. Men de är alltså galet med dem. Kan ta via PM sedan om du vill inte vackert att gå ut med namn

Anna-Helga
0

Är det TV bolaget du syftar på? Programledare? Medium? Jag tror det vore bra om du berättar lite mer vad det handlar om när du kommer med sådana här anklagelser faktiskt, annars kan det ju ses som bara rena påhopp…

Kram Anna

Anna-Helga
0

PMa mig också då är du snäll…

[mia-38]
0

Du får gärna PM:a mej om det.

[mia-38]
0

Vart är PM:et??

hassabacka
0

Ta det lugnt har lite viktigare saker för mig det kommer

[mia-38]
0

Vill bara veta varför du tycker de är galningar som jobbar med programmet.
Att gå ut och skriva så utan en förklaring är inte snällt. Därför vill jag veta vad du har för erfarnenhet av detta.

chik
0

Kan tänka mig att Hass… Tycker som jag om Det okända.Efter att man har fått se hur det går till bakom kamera.

http://orsakverkan.blogspot.com/2010/02/svt-debatt-om-det-okanda.html

Käns inte bra o jag kan hålla med om att många blir vilse ledda..

Mn var o en tycker ju vad den vill så länge ingen blir skaddad. Vilket har hänt.Många som har tagit illa upp.När deras anhöriga har blivit beskrivna som Elakingar..Vilket dom inte har varit..Det är inte snält av Mediumen o påstå….

Men bara mina tankar….

Mia….Varför är du inte här inne????????

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[mia-38]
0

chik…Jag är ju här nu….eller vad menar du?

Anna-Helga
0

Jag har ju hört om de som fått hjälp också som tycker det är bra. Så att bara kasta ut sådana här påståenden blir lite knasigt kan jag tycka…

Såklart är det trist om man inte får hjälp och om man upplever personer som underliga. Frågan är vad det hjälper att gå ut här och slänga in ett inlägg och sen dra iväg…Obestämd

Bara lite funderingar från mig.

Kram!

[mia-38]
0

Håller helt och hållet med dej Anna-Helga.
Skriver man nåt som som TS gjorde så får man vara beredd på att förklara vad man menar.

himlen
0

Hej!

Det är inget och bry sig om hassabacka han  är som han är / Himlen

Anna-Helga
0

#13 Det där är ju inte heller särskilt trevligt skrivet… Obestämd Alla måste ju få tycka som de vill, men det är bra att motivera och förklara sig då…

Kram Anna

himlen
0

Hej!

Det är inte lätt och vara trevlig alla gånger anna-helga jag är ingen rövslickare / Himlen

[mia-38]
0

Nu tycker jag att vi ska hålla en god ton.
Även om vi tycker olika så ska man väl ändå kunna hålla en trevlig ton gentemot varandra?

Kram

Hallifax
0

Kan du någonsin vara trevlig? I mina ögon har du verkligen profilerat dig som ett forumtroll -- som bara dyker upp och sprider dynga och förolämpningar i tråd efter tråd -- utan att någonsin ha något vettigt att säga.

Det är gränslöst osmakligt.

JustMe08
0

Å ena sidan kallar du personerna som gör programmet för "galningar" medan du, å andra sidan, tycker det är fel att berätta vad det handlar om? What in the world???

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

hassabacka
0

Ok jag förklarar vidare då detta verkligen gör folk arga så skall jag kanske lösa upp alla ? till !.

För det första så har jag flera jag känner som varit med i det o flera gånger har man gjort bagrudsfakta innan man åker dit. Dock inte berättat för de mediala men som alla vet så kan man köra cold reading o få fram lite genom programledarna.

När min vän här som nappade på det okända som jag skrev (melkersson) så kan jag lugnt säga att det är bland det galanste jag varit med om i mediala sammanhang. Alltså jag har varit på mycket medialt o snackat med många dessutom hållt kurser men när en "känd" medial person går in i någons lägenhet o skäller ut denne för att den frågar om hur h*n gör i 2 timmar för att sedan säga att de inte hittar något.

Sedan en månad efter åker dit efter telefonterror flera gånger om dagen, min vän kunde inte jobba ifred för de ringde o frågade massa.

På det skall tilläggas att jag varit där innan o fick fram det h*n fick fram men det skulle ses bort då jag fick fram mer fakta än det kända mediumet utan bagrundskoll.

På detta skall tilläggas att h*n skrämde upp min vän massa.

Inte så bra kanske när det blir bråk mellan tv4 o denna person som öppet säger att den inte vill ha kontraktet kvar…

[grinda]
0

Nu kan vi ju inte få höra mediumets version. Personligen tycker jag att man ska akta sig för att snacka runt om offentliga personer - men du hade den goda smaken att inte komma med namn å det var bra tycker jag.

Vad gäller TV så går det så jäkla mycket skit där, typ våldsamma CSI att det känns helt onödigt ge sig på Det Okända. Har de inte fått ta rätt mycket hån från massmedia redan?

hassabacka
0

Man får nog vad man förtjänar.. Det är nog en bra lag att följa men får vad man ger..

[grinda]
0

jaha

Stromma
0

" 21 Jag tycker ord språket låter så hårt, en klyscha se jag det som.

hassabacka
0

Hårt? Är det inte det mest rättvisa som finns? att man får vad man ger? Det tror jag helt klart. Orättvisan tror jag inte på.

JustMe08
0

#19 Vill bara poängtera att jag inte är arg på dig och att jag inte heller har varit det. Tycker bara att det kändes en aning onödigt att kasta ur sig såna anklagelser och sen inte förklara varför. Det är hårda ord du använder när du kallar folk för galningar.

MVH  Mia

hassabacka
0

Galningar är inte hårt med vad jag vill kalla dem.. men det tar jag inte upp i ett forum. så var glad jag är vuxen nog att inte säga vad jag tycker helt…

Jag tog inte det du skrev personligt…

JustMe08
0

Men om du tror på Karma-lagen, gäller inte den dig själv och dina hårda ordval också då?

MVH  Mia

hassabacka
0

Självklart jag får ju det tillbaka om du läser tråden.. Så jag var med på det…