Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1948 ggr
Erdiz
0

Läs av mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fritt fram att testa era kunskaper.

Vad gjorde jag? skulle jag göra?
vad var mina kännslor?
Vart var jag när kortet togs?

och övrig information ni kan få fram.

Bybo
0

Hejsan. Jag tror inte att folk vill läsa av henne i fall de inte vet om hon ( på fotot) har sagt att det är ok.

Hälsningar/ Pia

Kristall47
0

Instämmer med #1

Erdiz
0

Okej^^ får ändra inlägget då eftersom det är jag på kortet:)

Kristall47
0

Obestämd

Bybo
0

#3 *fniss* gissade att det var du, men för säkerhets var jag tvungen att fråga. Men, nu är det inte så är jag är medial eller så… Ville bara svara dig :))

Pia :))

Erdiz
0

tacksam för det svaret. Annars hade det nog inte hänt så mycket mer:)

Men lite medial är du nog eftersom du hade en kännsla av att det var jagSkrattande

Bybo
0

#6 Ops, tänkte inte så :)) Ja, lite då kanske, utan att ja vet det själv :))'

Hoppas att nån vill testa :)) Får se om jag vågar, eller känner nåt sen…

… åter till grytorna  ( sen middag)

barfotapojke
0

Hejsan!

Jag får en känsla av att du är rätt envis och går din egen väg, struntar i vad andra tycker. :)

Eller så är jag helt ute och cyklar, kan ingenting om sådant här, haha.

Barfotapojke

Chiquitaa
0

Hejhej !

Jag ser dig som en stark och bestämd person, har jag rätt ?

Är inte så jätte duktig på att läsa av folk :)

liwa
0

Ja OK jag gör ett försök.

Du är en person som vill alla väl, är väldigt omtänksam.

Du har barn, och när du är med ditt barn så är du ditt rätta JAG. Du är en underbar mamma.

Hatar när folk försöker berätta hur du ska vara och leva ditt liv. Då blir du som ett trotsigt barn ;)

Du kan känna dig lite ledsen när du tänker tillbaka. Du kan ångra vissa val du gjort i livet. Och det är absolut inte fel att ha dom tankarna ibland. Det betyder inte att du älskar ditt barn mindre.

Du behöver skratta ordentligt.

Du, det gör inget om man ber om hjälp ibland när man känner sig som mest sliten och känner att man behöver ett "brake".

Folk kommer inte att skratta åt dig för att du visar dig svag. Dom kommer att säga: Äntligen så har hon släppt muren som vi väntat på att hon ska göra så länge.

Är jag fel ute så säg?

Erdiz
0

# 8  Envis kan jag vara o går min egen väg gör jag defenetivt. Struntar i vad andra tycker vet jag inte om jag kan hålla med om.

#9 kan delvis stämma:)

#10 Enda felet jag egentligen kan hitta är att jag inte har barn. Men en syster dotter som betyder nästan allt för mig. Kan vara henne du hade på känn:) Annars så var det nog läskigt bra försök:)