Frustration?!
Har vid flera tillfällen innan skrivit om lite upplevelser och andra funderingar så är det nån som tycker det är tjatigt, så ursäkta!
För ca 2 år sedan började jag vara med om diverse "övernaturliga" fenomen och självklart sökte jag logiska förklaringar men det fanns för mycket jag inte kunde hitta förklaringar till. Hursomhelst så kunde jag inte släppa det riktigt och fick en massa funderingar som Finns det verkligen en andevärld, är det verkligen så att man via medium kan få kontakt med sin nära och kära bortgångna? Jag har läst 30-talet böcker, sett i stort sett varenda progrm på tv som handlar om det övernaturliga men ändå kan jag inte riktigt ta till mej det?? Har besökt medium, gått medial utv. kurs men nu är det precis bomstopp! Senaste halvåret/året har det verkligen avstannat helt med upplevelser vilket fått mej att tvivla ordentligt men som sagt kan ju inte släppa intresset!!
Vad var det för mening med allt som hänt tidigare???
Känner mig "andligt" förvirrad……….
Kan känna igen mig lite i vad du skriver..Har också haft ingen ting runt mig alldeles tyst o början fundera om det verkligen finns något på andra sidan…
Tror vi har sådana svackor För att vi behöver vila oss..Mina tro..
Men vist finns det något..Det är jag övertygad om..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Känner som er.
Jag känner absolut ingenting runt mej just nu. Har alltid gjort det innan. Men nu är det tvärstopp.
Har andarna åkt på semester?? Jag börjar undra vart de tagit vägen…
Kanske är det för att vi ska leva i nuet?

#1 och #2 skönt att vi är fler =)
# 3 självklart ska man leva i nuet men ibland måste man förstå det förflutna innan man kan gå vidare…
Jag har hört rätt många säga att de har perioder då allting avstannar. Det kan ta månader innan saker börjar hända igen. En teori är att det handlar om utvecklingsfaser. Kanske man integrerar sin senaste utveckling innan man går vidare till nästa steg? Allt i livet rör sig ju i en rytm av ebb och flod…