sia om världsläget?
Jag undrar om det finns någon som har fått känningar av vad som kan komma att ske de närmsta åren i världen. Själv hade jag en dröm för ett par år sedan att 2010 skulle bli ett dramatiskt omvälvande år. Och nu när Greklands ekonomi rasar tänker jag på det - vad kommer hända blir det en dominoeffekt drabbar det oss? Blir det en stor global ekonomis kris eller inte?
Det skulle vara kul att höra andras tankar och intuitiva känningar kring framtiden.

Inte så orolig ekonomin bygger inte på EU idag utan USA o asien hur de sköter sina finanser. Så nja inte så orolig
jag kände att 2008 och 2009 skulle bli katastrofala - finanskris. Men inget om Grekland nu, känner inte att de sprider sig som löpeld….

Men snälla ni med den iställningen skapar ni bara oro för er själva… Ta det lugnt..
Jag kände att jag hade orolig mage igår så det kommer säkert vara idag med men i övermorgon är det över så ta det lugtn.. Lev ni som alltid…
Här får man visst goda råd oxå:)
Jag är alltså inte ett dugg orolig utan tycker att vi lever i en spännnade tid och jag ser fram emot de förändringar som kan komma att ske på olika plan. Livet är ett äventyr.
Men jag är nyfiken, är intresserad av världsekonomin eftersom den har en avgörande betydelse för vad som händer och vil gärna höra om det är någon som har känningar.
#2 De två åren var ju ekonomiskt katastrofala så du hade ju en klockren föraning.