Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1591 ggr
Tatsu
0

Det blev succe!

Vår nostalgivisning blev succe tack och lov,fullsatt salong, de tog t o m in extra stolar. Det var jättepirrigt visste inte om allt funkade.  Men det gjorde det och om ni vill kan ni titta på lite bilder som en fotograf tog under kvällen på www.ljungandalen.info
Han tog jättefina foton fast allt är inte med, jag törs inte räkna hur mycket kläder vi släpade dit. Vårnyheterna skulle komma in där snart också.
Jag är totalt slut, fötterna tre nummer större, benen är som björkstubbar och huvudet värker. Men roligt var det fast det kommer att dröja länge innan jag gör en sådan grej igen.
Vi fick jätte mycket fikabröd över, bageriet hade gjort gigantiska rulltårtor 2 olika samt 3 sorters kakor. Folk doppade och var så glada, flera stycken kom fram och kramade om mig, berättade att de kom ihåg kläder som föräldrar eller de själva haft när de var liten. En kvinna sa att det gick rysningar i kroppen för hon fick sådana minnen. Det var helt enkelt skitkul.

På alla kort jag har tagit bakom kulisserna är det Orber med (eller dammtussar) det har varit så förut också när vi varit i denna lokal.

Ha en trevlig kväll//Tatsu

PS. All behållning tänker vi skänka till en nystartad fond,
Sophia fonden. En tjej som bara 13 år gammal tog sitt liv pga mobbning i Fränsta skolan. De har startat denna fond för att hjälpa andra som är mobbade i skolan så inte detta hemska ska kunna hända igen. DS

hassabacka
0

Mycket fint av er grattis… Mer sådanna personer behövs. Kan du skicka info om fonden kanske man kan skänka lite av sina föreläsningar. jag har oftast lite över 100 personer per framträndande… kan göra några för fonden…

Tatsu
0

Det är en nystartad fond till minne av Sofia som tog sitt liv för ett år sedan bra precis. Jag har inte så mycket information mer än att skolorna här omkring ska kunna söka pengar ur fonden till medel för att motverka mobbning och kränkande behandling. Ska ta kontakt med den som startade den och höra lite mer om den.

Jag såg annonsen för ca två veckor sedan och vi kände Sofia med familj så det kändes bara rätt.
Bankgirot är 466-3431

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tatsu.  Grattis Grattis..Vilka mysiga kläder vi har haft o har.För det är ju som om modet går runt….

Fint med tanken på Barn som inte blir accepterade för det dom är..

Hälsa dottern med.

Lena här nere i N.Halland.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Eija
0

Va härligt Tatsu….alltid kul med positiv överraskning, men det visste vi ju…eller hur….kramen/Eija