Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 2681 ggr
hassabacka
0

Uppmaning

Jag har funderat när jag läser dessa trådar, många är negativa en del rent elaka i trådarna. Men det som slår mig hårdast är dessa andliga personer som ser det som ett hot med dessa från VOF.

Ok jag är andlig o jag kan ändå ha mycket ut av personerna som ifrågasätter. Framförallt från dessa i VOF, för slår man ihop deras tro o min tro hamnar man nog där sanningen ligger då inget är en konstant sanning. Så jag är glad att dessa finns o tackar dom för de ifrågasätter på sitt vis.

Sedan till alla oss andliga ta inget som personliga påhopp om de inte tror på det andliga. Även om vi gör det så låt erat ego inte vara ivägen för andras tro…

Alola
0

Åååh vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg!

Jag är ny här (blev medlem idag!) och har under kvällen läst en hel del trådar. Jag blev lite frustrerad kan jag säga över just detta som du tar upp.

Jag tycker att det är fantastiskt att diskutera med människor som har en annan åsikt. Det är ju då jag kan lära mig nya saker och utvecklas.

Så nu ska jag kasta mig ut i forums-djungeln igen! Skrattande

Keep it up!

hassabacka
0

ja klart öppenheten är så viktig. Tror i grunden släpper vi maktfaktorn rätt eller fel till att vi ser varandras styrkor kanske kanske vi kan sammarbeta.

Vetenskapen med synen på det stora hela

Andliga den personliga synen på saker.

Ingen av dessa är en grund på rätt eller fel.

Alola
0

Ja, jag förstår inte varför sammarbete ska vara så främmande för många. Jag tror att det är den där dumma stoltheten som ligger bakom många gånger. Att det ska vara så svårt att erkänna att ett annat sätt faktiskt kan vara bättre än sitt eget.

Detta är något som skulle kunna tillämpas inom många olika områden.