Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 3696 ggr
magkansla
0

tolka budskap??

jag kommer i olika perioder där jag mediterar och försöker öppna upp mig. det går ibland och nu är jag inne i en period där det absolut inte går. vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det. kan aldrig slappna av helt, bara ligger och väntar vilket stressar mig.

min fråga egentligen var ju,

för några månader sen mediterade jag och fick se en blå ängel. fick till mig namnet amanda, vet inte alls vad det kan betyda? finns det någon ärkeängel eller liknade med detta namn? eller kan det vara något personligt?

jag fick även till mig meningen "du vet att du vill ha det, du vet att du kan få det, nu behöver du bara be om det". detta är lite frustrerande, då jag gått och tänkte på det länge men faktiskt inte kan komma på alls vad som menades.

någon som har knep på hur jag ska lyckas tyda mina budskap tydligare?

[grinda]
0

Be ängeln om det du vill ha.Glad Du kommer få det!

magkansla
0

jag vet ju inte vad det är jag vill ha. menar du att jag ska "leta i mig själv" och ta reda på det eller ska jag bara be och ängeln vet?

jag förstår ju att detta är personligt och att det handlar om att hitta och förstå i mig själv? men det är lite krångligt tycker jag. antar att det handlar om utveckling?

tack för ditt svar! det känns hoppfullt hursom , men kan inte låta bli att va konkret Glad

Choklad
0

Jag tror att du vet. vad gör du i din vardag och vad får dig att längta bort? Vad har du som hobby? Bara lite tankar från mig..vad var ditt önskejobb när du var liten?(t.ex?)

U R us

magkansla
0

tack för de konkreta tankarna! jag längtar ofta till ett land jag varit i innan och fick häromdan faktiskt en tanke från ingenstans att kontakta en professor där för att höra om praktik som ingår senare i min utbildning. Omständigheterna är i vanliga fall ganska krångliga för att göra praktik där, men jag fick positiv respons direkt! Det känns otroligt spännande nu. Glad

[mossquinnan]
0

GladJag önskar dig lycka till

varma kramar!