Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 2364 ggr
Spiggen
0

falna änglar

Tänk om det inte finns medium andar mm.Kan det vara falna änglar (demoner) som leker med oss.Jag har hört mycket, men nu vet jag inte vad jag ska tro på.Änglarna har berättat hur allt fungerar och hur det kommer att bli men jag vet inte om jag vill tro på det.Låter om man har blivit sjuk i huvudet .

Sökaren.

chik
0

Spiggen!!Du väljer själv vad du vill tro o höra…

Men jag tror på glädje o livet både här o där…

Lena.P är jag i verkliga livet.

OlgaMaria
0

Jag tror på Jesus och jag vet att det finns demoner. Änglarna (alltså inte de fallna) kan komma och hjälpa oss men de är inte sällskapspersoner och de vill inte ta uppmärksamheten från Gud. Bibeln är väldigt tydlig med att vi inte ska söka kontakt med andar. Om du vill prata med någon som har den synen så är du välkommen att prata med mig.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

hassabacka
0

Jag tror på att du får det du drar till dig.. Ibland får du det du är rädd för med för att lära dig ingen fara…

Jag tror mycket väl på änglar men jag tror att vi ser för smått. Taror det finns större än gud o alla änglar… Det är som att vi står i en stad när det finns en hel värld att utforska.

Jag stannar inte bara i staden jag vill ut till det stora där man får lära sig mer. Även om jag inte säger det är fel att kanske vara i tryggheten i denna "stad" där alla känner alla…