farväl ÖN
hejsan, jag tänker inte längre va medlem på ÖN då jag har hittat en annan religion å livsfilosofi efter en händelse i en dröm å diskuterat detta med några har jag kommit fram till att Gud har lett mig hem vilket jag e lycklig med nu nu hittar ni mig inne på jesus iFokus men dom som vill får jättegärna ha kontakt med mig det e bara å skriva PM för jag försvine ju inte ifrån iFokus utan bara den här sidan TACK för alla dessa år som jag varit med å önskar er lycka påm vägen kram från dcpower
Vad skönt att du "hittat hem" och att du mår bra!
Kram och Lycka till i framtiden!
fast det e klart lite vemodigt känns det ändå jag har ändå avarit medlem i över två år här tror jag e inte riktigt säker men över ett och ett halvt iaf:):) fast det som jag har valt nu kmr å bli det rätta det känns så även om det e lite vemodigt
Lycka till med nya livet och nya forumet.
MVH
Woozy
2 Lycka till med jesus - men det behöver väll inte betyda att du inte är här inne ibland - kom o hälsa på ibland:-)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
jo, det såklart, självklart kan jag hälsa på er jag skulle sakna er för mkt ibland, Vi har ju iaf nått gemensamt å det e änglar för änglarna kmr ifrån Gud:):)

Lycka till!
Men utesluter det ena det andra? 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag vill också önska dig varmt lycka till dcpower!

Hej!
Lycka till / Himlen
tack så mkt det här trodde jag aldrig skulle kunna hända mig(bli kristen) men nu har det hänt jag önskar er oxå lycka på eran väg:):) men jag kmr å hälsa på nån gång ibland å fråga hur ni mår t.e.x för jag har hängt ganska länge så att släppa allt å aldrig mer va här å kolla läget det skulle nog inte gå så jag tar det succesivt KRAM på er från dcpower
Ah, vad kul och tråkigt…ja, tråkigt att du "lämnar" ÖN. Jag själv är innne och kollar in Jesus-sidan ibland, trots att jag inte är Kristen.
Ha det så fint. Kram / Pia

Hej dcpower!
Jag är glad att du hittat hem och önskar dig av hjärtat all lycka.
Kram på dig.