Går barfota m.m..
Hej, hade hoppats på att få lite hjälp.. Jag drömmer ofta och mycket, eller jag kanske ska säga att jag minns mycket av mina drömmar. Går ofta in i en djup sömn och mina drömmar involverar nog mest verklighetsbaserade ting än de flestas. Vore snällt om ni hade kunnat hjälpa mig med mina drömmar, har som två "dröm-trådar" jag hade hoppats att klura ut vad de betyder.
Jag ska gå min grundalbal snart, och såklart har ju jag varit tvungen att drömma om den ett x antal gånger.. Min första dröm om den tappade jag bort allting jag hade, mina skor blev stulna, jag hade ingen klänning.. Och när det väl var dags att gå balen simmade alla i en älv i våran stad, alla uppklädda.. Vad kan det bero på? Känslan jag fick var att det var en ganska tragisk stämning omkring den. Andra gånger har jag drömt att jag inte hade någon att gå med (som jag förövrigt har nu), blivit ignorerad av alla där och VARENDA gång har jag gått barfota!! Så det som jag funderar mest på är, varför går jag barfota? Har det någon speciellt betydelse?
Sen har jag drömt om en människa som tog plats i mitt liv för dryga året sen, och det har inte gått en dag utan att jag slutat tänka på honom. Hela sommaren gick utan att jag drömde minsta lilla om honom, sen har det blivit så gott som varenda dag. Jag drömmer att jag träffar honom, främst på bussar. Ibland ignorerar han mig och vägrar prata, ibland tar han min hand och går ut med mig därifrån, ibland är jag utanför en kyrka (som i en "backe") och läser en bok då han kommer och sätter sig brevid mig, en gång gav han mig ett brev som jag blev så otroligt glad av att läsa.. Jag vet inte vad drömmarna vill säga mig?
Vore jätteglad om jag kunde få hjälp med detta!
Kram