Vad är det bakom bilden.
En häst? ;)
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
jag chansar.
tor det är någon gungstol med en gubbe i som läser tidning :P
En katt

du och din hund eller en annan hund.
Nope inget rätt än. Kom igen nu, jag tror ni kan. =)
En ängel :))
#6. Den är tagen av en ängel. =P Men ingen ängel på bilden tyvärr. =)
Vas med blommor?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Ett litet torp…
Nej inget är rätt hittils. Jag vet bilden är svårare när det är grön färg. Svart eller vit färg fungerar bäst. Vill ni fortsätta att gissa eller ska jag berätta?
Jag tror inte att det finns något alls under den gröna färgen
Det skulle nog vara min hypotes också, och ett ganska starkt teckan på att alla de bilder användare här får när de "läser av" olika saker uppstår helt och hållet i deras egen fantasi.
Nå vad säger du trevis?
Upp till bevis *S*
Med full respekt till dig..
Du visste från början att det var en mur..så bara du kunde ge svaret..helt seriöst..det gick inte att se,,men du hade illusionen från början..och det e ju en fin känsla så länge man mår bra av den..
Dock är inte jag någon expert..utan bara vad jag tror
Tänkte göra ett test till, det med svart bild, det är enklare. Den gröna är väldigt svår. I know.
16 lite blomma med…….
hihihi
Ja gör en svart test - kul!
Varför är det gröna svårare?
Vänligen Jane
#17. Varför just grön är svår vet jag inte, finns några fler färger. Kanske har med konsentrationen? Ett grönt klassrum är det oftast stökigare elever och svårare att koncentrera sig. Men i operationsalar är det gröna väggar (numer är de oftast vita), när man kollar på en röd fläck för länge och kollar på en vit eller svart vägg ser man den oftast ett tag till (likadant om man kollar direkt i solen ser man solen ett tag till) men om man kollar på en ljusgrön färg efter man kollat på en röd prick ser man inte den röda pricken.
Kanske är något liknande?
Här kommer en annan bild där jag målat över en svart färg. Fokusera noga och se om ni får fram var det är. ett tal kanske kan hjälpa till att lista ut vad det är "100 7828".
Såg att det råkade komma med en liten prick nere i hörnet
, ignorera den.
en väg kanske upplyst
siffrorna gjorde mej förvillad - vad ska de vara bra för? telefon eller?
#20. Det är namn på vad bilden heter innan jag la över den svarta färgen. Tänkte om den kunde hjälpa. Nej det är inte en väg och inte en telefon.
Nedrans
en röd ros då?
En bro 
Det finns inget
Du själv kanske :))

lite tätare skog som öppnar upp sej och kanske en man med ett djur??
Det är vatten med i bilden….en damm eller ett tjärn eller liknande…
Nemen, inget rätt än. Kan säga såhär man kan äta det! 
En tårta..
En pizza med färska tomater på?
#29, nepp
#30. Det är nära men inte riktigt rätt. Låg dock färska tomater i närheten men de kom inte med på fotot
spagetti med sås

kebabtalrik?? xD
Jag är inget medium och jag kan inte läsa av saker eller personer, men jag försökte. Koncentrerade mig som du sa..
Jag fick nån bild av två kvadrater bredvid varandra. Ingen aning om vad det skulle va… Kanske två hus, brdvid varandra. ????
Äh, bara gissar…
Hahaha XD
2 majskolvar ?
En ketchupflaska

Jag ser ett äppelträd o en trädgård…..äpplena är röda.
Vad säger då de, jo det kan vara taget i en trädgård….kanske rentav så som jag säger men det kan ha att göra med att det finns grönsaker, kryddor, en slags trädgård av något slag, ser grönt…..ser naturen….det är det som är taget, naturen….som sådan…..fångad i ett ögonblick i en grönskande tid.
Intressant träning.Men Svår..För mig som är lika medial som en Telefonstolpe.
En Sallad till grilningen……Mums…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inget rätt än. Spännande tycker jag. Vi säger såhär, jag ger en ledtråd. Kortet är taget i köket, det är inte taget på en människa utan någonting som man kan äta.
En smörgås
För svårt för mig.Ser bara en svart vägg…
Anndrarna säjjer att dett är vanniljjågert.
#43 Jippieee 
Bra jobbat 40:-))) Det här var svårt!
Grattis #44
Jaa, det var annorlunda…
#45 och #46 Tack, ibland har man tur 
#47 Var inte blygsam nu
#43 Det är inte en smörgås.
Det är två uppskurna brödskivor och återstoden av brödlimpan.
#49. Ja det är smådetaljer, jag tycker det är en smörgås, tycker det var rätt okey svar. 
Sätt gärna ut fler bilder !
Fast ta gärna en ny tråd då- blir så långa trådar annars!
Vänligen Jane
#51. Jo det tänkte jag göra, jag ska åka till Göteborg för att packa och flytta så jag har är upptagen i några dagar. Men det kommer.
Pow….Grattis…..
TrevorS Kör försiktigt.
Tack, chik
TrevorS, ha de så kul i flytten och ta det försdiktigt på vägarna 
#53. Som tur är ska inte jag köra har inte ens körkort. Min kompis som ska köra, jag hoppas han kan köra. Han kör buss på jobbet så jag hoppas han klarar av att köra och inte stannar för att plocka upp folk. *småskrattar*
#54. Det ska vi
Vart ska du flytta Trevor?
51 vad bra, ha en bra flytt
Grattis powderpuff
Du måste va utrustad med magiska ögon *S*
För att han/hon gissade på smörgås när det i själva verket var flera brödskivor och en helt brödlimpa, och efter att ha fått ledtråden "Kortet är taget i köket, det är inte taget på en människa utan någonting som man kan äta"?
Verkligen obestridliga bevis för det övernaturliga. ;)
Trevors f´låt då att jag trodde du drev me oss

Har du inge lättare att spejja på?
#34 Evangelina hade oxå rätt tycker jag. Två fyrkanter - två brödskivor. Även om hon gissade på hus. Hälften rätt åtminstone.
Kul idé att överfärga foton.
Hallifax!!! Vem har sagt något om bevis i det övernaturliga?
Men lite roligt var det juh..
Dock inget övernaturligt..men kanske för vissa..
Alla får ha rätten att må bra med sin egen tro..
Det kan ingen någonsin ta ifrån dom…mig…dig…och alla medmänniskor..Love and peace
Jag vill inte ta ifrån någon deras tro, var mest på skämtsamt humör. :) Men ibland i såna här fall anstränger sig folk för att att få ihop nått helt naturligt till nått övernaturligt.
Hallifax!! jag såg att det var med glimten i ögat du skrev..jag kanske är känslig idag..och det var inget illa menat mot dig..men detta är dock internet….ingen kan veta hur dessa människor mår bakom skärmen..personligen tror jag inte d fanns någon bild bakom färgen..men jag accepterar att det är vad JAG tror..kram på`re
#64. Hej hej. Mitt syfte var att träna sjätte sinnet. Klart det går, det finns dem som klarar av detta. Däremot är detta test väldigt svårt när man är ovan och inte tränat på detta innan.