Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2324 ggr
Surviver
0

Läsa av häst?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, hamnade av en slump på den här sidan och blev imponerad av att ni lyckats så bra med att läsa av djur. Jag skulle tycka att det var jätteintressant om ni kunde få fram någonting om min häst, lite hur han mår och så. Tacksam för all info hur lite det är.  Mvh. Eva

liwa
0

Eva du har pm från mig :)

Surviver
0

Ingen mer som får fram något?

madeilene87
0

Jag tycker det känns som att din häst är lugn. Att han kanske gillar att nafsa ibland. Tycker mig känna av tävlingar. Vet inte om det beror på att du tävlar eller att han tävlat mkt förut? Tycker det känns som att han är nöjd med livet. Han känns också gammal. Antingen av att han är så lugn eller att han är lite äldre som sagt. Han känns inte högst i rang men inte lägst heller. Skulle tippa på att han är någonstans där i mitten ;)

ja jag är medveten om att det kan bli fel :) är inte expert på detta, men jag provade iaf haha.

Surviver
0

#3 Tack för ditt svar, du har PM från mig.

chik
0

Surviver.Jag kan inte läsa av.Men du har nog fått hjälp.

Sen är min tanke. Att vi bör ju kunna våra djur best skälva.

När jag ser bilden av din häst så ser jag en tröt o gammal häst som kanske har dåliga tänder o skulle behöva ha lite mera mat..Men det är bara vad jag ser av huvudet på hästen.Den är väldigt torr i huvudet.

Hoppas att du tar hand om din livskamrat.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Surviver
0

#5 Självklart känner jag min häst, förlåt då att jag tyckte att det verkade intressant att veta lite var han känner inom sig, som han inte kan förmedla till mig. Om han har ont någonstans där det inte syns tex. DET kallar jag att bry sig om sin häst bland annat men man får kanske inte fråga något om sina djur för då är man en dålig djurägare som inte tar hand om djuren. Han kan ha dåliga tänder ja, men han behöver deffinitivt inte mera mat då han har i stort sett fri tillgång nu däremot tar de upp näringen sämre när de är gamla speciellt under fällningsperioden. Att antyda att jag inte tar hand om min häst (vilket jag utläser mellan raderna) när du inte känner mig och själv skriver att du inte kan läsa av kortet (även om du isåfall skulle vara väldigt fel ute) tar jag som oerhört kränkande, det var inte därför jag skrev in här.

chik
0

Surviver.Inte skall du be om Förlåt..Det finns ju folk här inne som är så duktiga på o läsa av.Dom är klockrena.Men många gånger så kommer inläggen så långt bort så dom blir bortglömda.

Så försök att putta det så det ligger så det syns…

O jag skrev bara vad jag kunde se av huvudet på hästen.Ingen avläsning.Utan mina tankar.Som jag hade sagt om jag hade kommit in i ditt stal.

Ingen kritik till dig eller hästen…

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Surviver
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Ok, jag fick känslan av att du trodde jag var en dålig hästägare och att han inte fick nån mat;o) Han betyder allt för mig och vi har haft 14 härliga år tilsammans.

Lägger in en ny bild från igår då han fyllde 26 år.

barfotapojke
0

Jag borde egentligen inteskriva in något här för jag har ingen speciell erfarenhet av att läsa av bilder, men jag gör ett försök av vad jag (som den hästtjej jag är) känner utfrån bilden.

Jag tycker att din häst verkar ha haft ett ganska lugnt och skönt liv, att han är en livsnjutare, kan bli lite nafsig ibland och är väldigt tillfreds med livet. :D

buildmethebridge
0

Jag är inte så bra på det här men när jag såg bilden kände jag en enorm saknad. Som en urholkning i bröstet. Ungefär som att hästen förflyttats från någontans som den skulle fullborda något hos.

Jag gissar vilt att hästen är gammal och att den fruktar döden. Att den fruktar att inte kunna fullborda den saken. Det känns som om hästen har levt sitt liv och är rädd för att gå vidare.

Förlåt om du tar åt dig, jag dömer dig inte som hästägare utan jag går bara efter min magkänsla.