Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 3519 ggr
fannyeek
0

hjälp

jag har aldrig trott på spöken, men av ren panik behöver jag hjälp.

Jag vaknade i natt och av någon anledning tittade jag dirket mot min dotters spjälsäng.

Jag såg en blek smal man utan hår med svarta kläder stående med ryggen mot mig och stirrae ner i hennes säng. Jag satte mig upp fort som bara den och han försvann mot dörren.

jag vågar inte sova, inte lämna min dotter själv, vad gör man?

drömde jag bara?

nån som vet vad det kan betyda om d var en dröm? För jag har ren panik.

Denna kommentar har tagits bort.
Vulcan
0

Hej,

otäck upplevelse säkerligen. Du vågar inte sova, vad är du rädd för? Vad skulle kunna hända? Vad tror du själv att du såg egentligen? Kan det ha varit en dröm?

fannyeek
0

jag vet inte riktigt vad jag är rädd för. Men när jag såg denne bleka man kände jag mig typ… förlamad? Som om jag inte vågade säga något eller göra något. Det tog några sekunder innan jag kunde sätta mig upp och han "försvann" mot dörren.

Konstigt nog trode jag en stund att det var min man, då vad jag såg var konstigt likt honom på mågot sätt. Fast smalare och mycket blekare. Men mannen låg och sov bredvid mig hela tiden.

Jag vet heller inte vad jag tror kan hända. Just känslan av att någon stirrade på min dotter.

Jag tror också att det kan vara en dröm. En riktigt otäck sådan. Men vad kan det betydà?

Vulcan
0

Tror inte det behöver betyda något. En dröm är en dröm. Jag hade en angenäm dröm häromnatten som inkluderade en snygg tjej jag jobbade ihop med för många år sedan men jag tror inte den drömmen betyder något särskilt :)

chik
0

fanny…Vilken otäck grej….Vad du skall göra.Tag det lugnt…

Du!!!Är barnett nyfödd??? För det kan vara som så att du är väldigt trött o orolig att något skall hända bland så kan man vara orolig utan att veta varför…O då kan man se så som du nu gjorde…Händer det mer gånger så be din man ligga på den sidan av sängen mot dottensspjälsäng.Då tar han över ansvarett…Du skall ju inte vara rädd.Du skall ju njuta nu..

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bybo
0

Min brorsa var med om en liknande händelse, då hans dotter  var 4 månader gammal….. Är nog helt i sin ordnig ;))

Bybo
0

Förlåt…Jag borde ha sagt till dig, att, det kunde vara en typ beskyddare eller så som visade sig :))

[Mastre]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En viktig fråga är: Blev du rädd för att du faktiskt kände en fara från mannen? Eller för att du blev överraskad av att se något okänt?

Det är lätt att bli skrämd av det vi inte är vana vid och inte förstår, och många av oss är ju uppfostrade att inte tro på den icke-fysiska sidan av tillvaron. Det du såg kan ha varit en skyddsande, någon med speciellt band till barnet (kanske också till dig eftersom du kunde se honom) eller helt enkelt någon som var nyfiken. Nästan vad som helst, med andra ord.

Det viktigaste du kan göra är att känna dig trygg. Jag har tagit fram ett kort med en tanke du kan bära med dig om du vill:

"Beskydd - Du själv, och alla andra människor du älskar, är i säkra händer och beskyddade av universum"

fannyeek
0

Jag tror jag blev rädd av synen att något stirrade på henne. Hon är 8 månader.

Känslan var inte att "vad jag såg" var någon fara, utan att det var just vid hennes säng.

Jag är uppväxt med att allt har en naturlig förklaring, så att någon stod där var väl det som skrämde mig. För det var ju inte otäckt!

Vad jag efter funderade på mest var varför han var så lik min man. Jag fick hemska tankar om att något skulle hända min man och att vad jag såg var ett Tecken på att vad som än händer så vakar han över vår dotter.

Jag filosoferar alldeles förmycket, jag vet…

Jag har även talat med en vännina som även hon sa att det troligtvis var någon skyddande. 

Jag tackar för alla svar, även det med jesus, det var en snäll tanke, men ingen i himlen har lyssnat på mig än så länge och jag tvekar på att någon där uppe börjar lyssna nu.

Jag står inte högt på deras topplistan, kanske är mitt ovårdade språk eller det faktum att jag ser logiska och naturliga förklaringar i biblen med.

Saksam, TACK!!!!

siberlina
0

gå  runt med   rökelser   i ditt  hem  och be   att  ditt  hem och dina  kär  ska  bli beskyddade

Mariaperson112345
0

fannyeek

Kanske ska du inte tänka så,ja menar att ingen lyssnar på dig.

Jag tror att någon finns där och lyssnar på varje människa, så också Du är det någon som lyssnar på..någonstans om man hör och lyssnar närmare då.

Till din undran,kanske var det någon från din mans sida av anhörig, som ja just bara ville beskåda ert lilla kära underverk lillan en stund.

:)

kramiz Maria

Anna-Helga
0

Kan det vara Farfar? Finns han på Andra Sidan? Glad Det är nog ingen fara, bara någon som vill kolla till henne lite!

Kram!

Doris
0

Det är ingenting du behöver vara rädd förr känner mycket kärlek det är barnets beskyddare vill bara se att allt är bra

Kramar /Doris

Allting är möjligt