Jane-Lyzell
Jag vet inte vad jag ska säga, men jag är glad att såna människor som du finns!.
Du är en mkt fin människa med stor förståelse och varmt hjärta.
Tusen tack för all hjälp och stöd!.
MVH
Woozy med tjej
Nu blir jag rörd
tack Woozy och tjej
Det gick bra med andra ord ?
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack Chic
Det låter härligt Woozy att du känner såhär, härligt att höra
Känns gott för andra att höra också så tack för du delar med dig.
Hej
Kolla din mail sen. 
Tack!
MVH
Woozy
puss på er alla!
kram Jane

MVH
Woozy
Så härligt att läsa!
Åh vad fint skrivet!! Och jag kan bara hålla med, det lilla jag träffat Jane till trots…Hon lyser av värme!
10 Tack det samma
jeppz…
MVH
Woozy

Så fint att läsa.

Hej!
Ja Jane du är fin tycker jag också vi har lite olika uppfattningar om saker och ting men vi är andliga bägge två du gör ett bra jobb på detta forum skulle vara roligt och tala med dig på tel någon gång går det för sig? / Himlen PS Jane du får en Himmelsk kram av mig
Himelen!!jane är en klippa.
O vi skall vara lite olika.Så det blir lite prat..Tråkit om alla hade tyckt lika…Tycker jag…
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej!
Jane we love you all of us Kiss to you / Himlen

Kan inte annat än att hålla med föregående
Detta värmer verkligen mitt hjärta,och jag kan bara hålla med. Jane är så fylld med omtanke,kärlek,humor och värme…Kram till Jane o en go kram till Woozy
Thx
MVH
Woozy
Jag instämmer med Woozy!
Jag vill också pussa JANE !! Inte bara snarka i kapp ;))
Jane.. -det är bara att inse att du är omtyckt och poppis… 
Tusen vänliga kramar
Woozy
Tack alla
allra ödjmukast vad goa ni är
vist går det bra att ringa mig , himlen eller andra , jag svarar om jag kan och har tid!!!
Just nu är det fullt ös att göra fint här inför vår Vårmässa!
Älskar er alla! Det värmer att få ha en egen tråd!
Kram Jane

Hej!
Jane pm ditt nr till mig / Himlen
Tack fina Eija
Himlen mitt nr finns på vår hemsida - gå in på min profil!
kram Jane
Jag måste få instämma med föregående talare.
Med ljus och värme
Alma
Jag får också ett bra intryck av Jane. Hon är engagerad och kunnig i sitt ämne, och det är uppfriskande med kvinnor som vågar visa jäklar-anamma. 

Jahaja--nu får hon härja fritt här på ÖN !!! 

Hej!
Ja ni så hade jag då ett långt samtal med Jane och hon är helt enkelt underbar denna Jane, eventuellt kommer hon och hennes man och arrangera en cellokonsert med mgi men inget är bestämmt ännu, Jane läser du detta tack för fint samtal och kram på dig stå på dig Jane Mvh Himlen
Tack alla goa - ni är underbara!
Tack Himlen för ett fint samtal, vi får jobba på cellokonserten vore fantastiskt, älskar cello! risken är att jag kommer sitta och gråta berörd i hjärtat!
kram Jane

Hej!
Älskade Jane skulle jag få göra en cellokonsert hos er så ska jag göra ett fint program / Himlen PS Du får ta med dig en hink och samla upp tårarna, jo jane antingen gråter du av två orsaker en att jag spelar för jäkligt en annan att jag spelar bra jag hoppas på den sistnämda, tänk om fler härifrån kunde komma konsert för forumet
för att du spelar så bra naturligtvis:-)))
Cello har en förmåga att slå ann på känslorna!
Ja vore kul om forumets medlemmar kunde närvara!
Kram Jane

Hej!
Nu blir man ju inspirerad tänk en konser i höst hos jane med medlemmar från detta forum och grillfest eller något efteråt, sitta inne i huset och känna av stämingen / Himlen
35 ingen dum ide`……..

Hej!
Jane du är helt enkelt underbar vi måste ha träffats i ett tidigare liv / Himlen
Jag kan bara hålla med Woozy… Jane är en underbar tjej som jag är så glad över att ha kontakt med!!!!
Vad glad jag blir att flera känner som jag…. 
MVH
Woozy
Himelen, kvasthilda o Woozy,och alla andra med! det ni ser hos mig är er själva!
Tack för att jag fick spegla mig i er!
Kram Jane

Hej!
Tack för dom fina orden Jane, jag funderar på om jag skulle spela förutom G-dur suiten av Bach cokså spela D-moll suiten eller delar av D-mollsuiten och och delar av C-moll i vilket flall som helst blir det ett mycket fint program / Himlen PS Konserten blir ca 45 minuter

Hej!
Tack för dom fina orden Jane, jag funderar på om jag skulle spela förutom G-dur suiten av Bach cokså spela D-moll suiten eller delar av D-mollsuiten och och delar av C-moll i vilket flall som helst blir det ett mycket fint program / Himlen PS Konserten blir ca 45 minuter
Jag tror det blir bra hur du en spelar

Hej!
Tack Jane ja bollen ligger nu hos dig och Joel / Himlen PS Din man verkar riktigt trevlig Jane det var roligt och prata med honom han gillar cello
44 Ja han är lika blödig som jag när det gäller cello
Vaa..men är senaste inlägget raderat av en Nybrobonde..men da
konstigt dom brukar vara rediga i den socknen.
Heja Mia
Håller på dig
den ständiga förvirringen är jag i rätt tråd nu, fan det är inte så lätt alltid undran hur det är men snart är det semester far iväg till huvudstaden kanske allt blir lättare och mer förstårligt då.vad vet ja:)
Ja, Jane har varit väldigt vänlig och försökt förklara en hel del om NDU och själavandring för mig på ett annat forum. Fick lära mig en hel del intressant och fascinerande så det är kul att Jane tar sig tid och möter de som kanske inte har samma uppfattning som henne med största respekt och ödmjukhet.
48 men JohnHoudi då
du är nog den första skeptiker som ändå är lite öppen för det andliga - så det man ger ut får man tillbaka!

Hej!
Det är bra med skeptiker som ändå försöker och vara öppna vi har två här som beter sig på ett vidrigt sätt dom kommer säkert från vof och är nte torra bakom öronen, jag ignorerar dom helt / Himlen
50 Enda sättet