Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2626 ggr
[waterlilly]
0

känslig person

jag är en känslig person som kan känna av andra människors känslor.det e jobbigt när jag liksom känner att "ångesten inte är min".har sett saker i ögonvrån ibland och så även en gång fått ett medelande av en ande.jag känner mig som en öppen kanal där känslor bara tränger sig in ibland.vet inte vad som e inbillning el inte.finns det nåt jag kan göra?
jag har alltid varit så här sa en synsk kvinna men det e jobbigt nu sen jag insett det.

jag är i en väldigt tuff period just nu o jag vill lära mig stänga el styra bättre över känslor.

jag har nog med mitt o vill inte känna saker som andra lämnat efter sig i tex butiken där jag jobbar.den synska kvinnan jag pratade med säger jag känner av känslor o sånt som kunder lämnar efter sig.

lär jag mig hantera detta med tiden el kan jag göra något?

mvh/j

niclas-e
0

Det du upplever är inte så ovanligt. Vi är nog många som har gjort liknande upplevelser, men det går att lära sig att både stänga ner och styra sina "förmågor".

Finns det någon "Medial Cirkel" där du bor, får du lära dig det där.

Annars vill jag minnas att det finns en artikel här någonstans som både visar hur du öppnar och stänger dig.

Leta lite på sidan så hittar du det säkert.

siberlina
0

se  det   som en gåva  ,men  du måste   försöka   att stänga  av  ibland  , det kan  nog  något   medium  lära  dig…

chik
0

Låter jobbigt..Men som övriga säger så är det en gåva…

O välkommen hit..Rätta stället o vara på..

Lena…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bulls-Eye
0

Det är en gåva från herren gud! Var glad! Han är emot jämställdhet. -.-

[waterlilly]
0

tack allihopa ska kika runt lite här.se om jag hittar något som kan vara till hjälp.