Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 2066 ggr
Red-Lady
0

Godmorgon Den 21/2

Godmorgon på er alla här Hoppas att denna Onsdagen blir bra för oss alla.

Här är det mulet idag vi skulle få regn med. Eller snö blandat. Ja det blir väll ett April väder.

Ha det gott alla Vi hörs

Isa56
0

Godmorgon Red-Lady och alla ni andra.Skrattande

Tog nästan 20 minuter innan iFokus laddat uppFörvånad Men sen har det inte varit några problem att hoppa mellan sajterna.

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Red-Lady
0

Det tog lång tid innan jag kom in hit med idag.

Men vi får hoppas att det blir bra nu.

Isa56
0

#2 Ja nu är där inga problem. Kanske därför det verkar vara lite tyst på en del sajter.

Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[AnnikaOhlsson]
0

Godmorgon på er allesammen!

Grått och mulet idag…de har lovat snö…..brrr jag vill ha vår på allvar nu!!

Red-Lady
0

Det vill jag med ha vår på allvar.

Det kommer säkert det får vi hoppas i alla fall

Ha det gott vi hörs.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dagens Red-Lady o ni andra som är o kommer in…ja svårt o komma in…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

Godmorgon Chik

Det var någ dom flästa som hade svårt att komma in idag.

Kan det ha med askan från vulkanenSkrattandeSkrattandeSkrattande

chik
0

Red-Lady..Askan är inte problemett.Utan det är nog att vi är för stora.Eller att dom kanske servar sajten….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

Chik Det var bara på skoj ja sa det.

Du ha rätt i det att vi ha blivert för stora, Jag holler med dig.

Det är samma när vi går in på Facebook, Det är problem där med.

mammaz
0

God förmiddag alla. Man blev lite chockad när inte du Chik var först inne men nu förstår jag att du helt enkelt inte kom inSkrattande

Solen skiner och jag håller på och bakar…..kan inte bli mycket bättreSkrattande

Hoppas att alla får en underbar onsdag.

Kram från mig

Jane-Lyzell
0

god middag - kallt!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Felicula
0

God morgon - fast det har hunnit bli eftermiddag förstås :)

I dag fyller huvudpersonen i min bok år. Han är född 21 april. Och så började jag såklart fundera på om fiktiva personer kan ha födelsedagar och kom fram till att det kan de säkert.

Är det fler än jag som skriver något skönlitterärt här inne? I så fall måste jag fråga er ifall era personer också "tar över" och börjar göra saker, eller säga saker, som ni inte alls hade planerat för dem? Så gör mina, och jag vet att det finns andra som jag har pratat med som upplevt samma sak.

Ett medium som jag pratade med sa "men att ha inspiration, det är ju att vara in-spirit, det är klart att du har hjälp av dina andar när du skapar" Jag blir mer och mer övertygad om att hon har rätt. Men från det till att de faktiskt fyller år… tja, jag hade inget att säga till om där heller. Han fyllde år den 21 april, punkt och slut, det var bara att skriva in en gräddtårta i berättelsen. Han är en riktig godisrätta också, den rackaren, så han kanske ville ha den där tårtan, haha! Ja, det var mer än jag visste när jag började skriva på den här posten, att han ville ha tårtan alltså. Ja kära nån :)

PS För ett tag sedan ville han ha en sida på Facebook också. Det får ni läsa om i en annan tråd som jag också lade upp idag!

Britt-Marie
0

God Efermiddag!

Min dator har krånglat på fm. Men min älsata son har varit hem hit och fixat lite så nu verkar det funka ett tag igen. Jag är så dålig på det här med datorer, rädd för att trycka och göra nått fel. Men han sägar att jag inte skall vara så rädd för att trycka, det brukar alltid komma upp någon varnings text innan man trycker bort nått eller så, säger han. Men det är allt tur att man har sina söner och Ullis som kan det här med datorer, de är ju snälla och hjälper mig.

Vi har ruggväder kan man gott säga. Inte alls nått skönt ute. Det har blåst och ibland regnat och så har det även kommit lite snö ibland med. Nu vill vi se solen igen. Men den kommer, var så säkra. Man måste vara opptemist.

Nu skall jag kika runt lite här på ÖN. Innan det är dax att ställa fram maten.

Ha det fint alla Ö-bor

himlen
0

Hej!

God dag ännu en dag med skeptiker suck / Himlen