Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1578 ggr
kuwai
0

mitt spöke

1 och 2 oktober 2008  midnatt              jag ligger och drömmer när jag vaknar med ett
ryck.           Går upp och tittar på klockan. 5 minuter i tolv   . har vaknat vid tolvslaget som vanligt.
Går och sätter mej i stolen i tv rummet .   Känner mej lite orolig och tänker att det är andarna ute på
gården.  Sen tänker jag på kamjal  och att det är nog hon som väcker mej varje natt.  Så hör jag från
övervåningen  ”var lugn”   det är kamjal,   så säger hon  efter en stund ”jag är kvar”        så sitter jag
en stund, sen går jag och lägger mej.  Hör kamjal efter en stund.   ”jag kommer ner i natt”          så
efter en stund.    ”sätt dej i stolen”    så sitter jag några minuter.  Så hör jag hon i rummet  ”jag är en
ande”  så går det en stund så säger hon.   ”i morgon är det lördag  examen, jag har varit här i sex år”
en stund senare säger hon.  ”du är underlig”  det första samtalet vi haft på länge tänker jag samtidigt
som jag skriver ner det då” hostar” hon   till nu på övervåningen  . jag har skrivit till gahella och
sagt att du är här säger jag .  ”har hon varit här” frågar kamjal. Ja säger jag, för en vecka sedan. Så
skriver jag på ett pappersblad fredagen 2 oktober.  ”oktober ” svarar kamjal på övervåningen det
hörs som rösten kommer från gahellas säng.    Hon är nere igen tror jag. Jag känner  på vänstra foten
d, då och då gåvan jag fick av henne för ett par år sedan.   ”det är mycket kvar” säger hon.  ” har du
ljuset” frågar hon? Och jag känner den gamla beröringen på hjässan. Jag förstår inte säger jag .
”viknes” säger hon. Så säger hon , ”jag tror” flera gånger efter varandra, och det hörs som rösten
försvinner långt ut upp i luften ovan huset.  Nu säger en annan röst, ute i hallen.  ”kämpa karlegon”
så tystnar det jag sätter på tvljudet, och tar en kopp kaffe.  ”han var lugn” hör jag kamjal säga
ovanifrån . När jag står i köket och dricker kaffe.        Så skruvar jag upp volymen på tv, och går och
lägger mej för att vila. Det har tagit på krafterna att prata med hon.

kuwai
0

tänkte berätta om de halvlevande drömmarna om henne. en gång
sa hon då jag satt vid datorn och läste om ufo "vi behöver inga skepp"   hon är 79 år men ser ut som
en 18­-19 åring långt vit år och en lång vit klänning, som jag skrev i boken så hade hon en lång blå
kappa på 80­talet i stockholm det konstiga var att jag börjde hitta långa ljusa hårstrån på kläderna
och möblerna på morgnarna när jag vaknade , jag var mörkhårig då jag bodde nere i byn häruppe i
skogen har jag sett henne  i drömmen flera gånger om jag får vara lite fräck så står hon i sovrummet
och tar av sej ovan midjan och visar två toppigga vackra bröst, en annan gång står hon vid disk
bänken och håller på att ställa en kopp uppe i skåpet ,ännu en annan gång står hon vid diskbänken
igen och håller upp kjolen lite och visa vita strumpeband och vita nylonstrumpor, så en annan gång står
hon neråtlutad i sov rummet och sätter en liten bit tejp på vänstra foten, det är tydliga och klara
drömmar, jag kan prata med henne när hon är är. när jag är vaken,då ser jag bara snabba skifftningar
i luften och vita streck ibland, så jag frågar henne en dag telepatiskt i vaket tillstånd varför hon
tejpade på foten  det är en gåva svarade hon,och det var det ibland känner jag  starka krafter i foten
och kan även känna av foten   i verkligheten men mest tv och radio när de talar om vissa saker
annars så har jag verkligen fått extrema känslor, jag kan känna fuktiga och varma beröringar på
kroppen av andra människor, eller om det kliarr, jag har inte talat om det för nån, men jag kan känna
färger, om  jag känner en yttre beröring varhelst på kroppen eller att det kliar någonstans, kan jag
avgör om det är svart grått vitt  färglöst blått o.s.v och även avgöra ibland vilken människa det är
efter färgen,jag har inte talat om det, men det är som all sinnen har skärpts och jag har det ganska
bra,