Hjälp med att välja medium?
Hej!
Jag har ingen kunskap om varken medium eller andevärlden, dock har jag bestämt mig för att försöka "utreda" lite saker som jag upplevt. Därför skulle jag verkligen uppskatta råd och hjälp med vem jag ska kontakta.
Mina upplevelser har jag beskrivit i tråden Andar/Spöken och mitt "problem" är att jag inte vet om jag borde ta hem ett medium för att "rensa" eller om det räcker att besöka någon. Jag upplever oförklariga saker men har egentligen ingen nära anhörig till mig som gått bort.. är därför "rädd" för att ett medium kanske inte kan hjälpa mig då?
Jag undrar också om ni kan föreslå namn på erkänt duktiga medium i Göteborgsområdet. Har sett ett par namn redan, men är kanske skeptisk till att de mest "kända" också är det "bästa". Eller är dom det? Tycker också att det är svårt att slumpmässigt välja någon ur mediumlistan. Någon som har bra erfarenheter av någon?
Inser att detta blev lite flummigt nu, men förhoppningsvis förstår ni hur jag tänker.
Kan någon hjälpa mig?

Hej!
Upplever du att du har någon från andevärlden i ditt hem behöver det inte nödvändigtvis betyda att det är en nära anhörig.
Det kan likväl vara en mycket avlägsen släkting, vän till familjen eller någon som bott i din bostad tidigare.
Lycka till!
Hej!
Jag kan starkt rekommendera Inger Erlandsson i Fjärrås!
Hon är mycket duktig!
Googla hennes namn så hittar du hennes mobilnummer!
Lycka till!