Positiv energi
Vet inte om det passar sig att be om detta här, men jag gör ett försök.
Har haft ett riktigt jobbigt förra år, känner mig så in i bomben trött och sliten. men ibland rycker jag upp mig och fortsätter med mina mål här i livet. är riktigt riktigt trött och less på saker och ting. Virrar runt ibland och får inget gjort, fast det finns tid.
Skulle nån vänlig själ vilja skicka lite positiv energi så att jag hittar fotfästet igen. Att jag orkar ta mig till ytan igen…. Vill så mycket men det blir inget gjort.

Tänk att jag glömde be mina guider om hjälp. ca 5 min efter mitt inlägg så ramlade min halsduk ner på glagarna från hatthyllan och jag kände en stark närvaro. Tack min hjälpare för den energin. Nu känns det bättre….
. Ska komma ihåg det till nästa gång.
Vad härligt att höra att du fick energi och att du mår bättre nu.
Tveka inte om du skulle vilja ha healing skickat någon annan gång det finns många vänliga själar både här och där. Jag vet hur det känns att må sådär.
Kan berätta om en period då jag varken hade råd eller någon jag kände som kunde heala mig. Jag är medlem och städare i en andlig förening där jag bor och eftersom jag har en egen nyckel så kan jag komma o gå som jag vill. Var väldigt energifattig och la mig en stund på soffan då hände det, jag fick en helt underbar healing från någon i andevärlden. Det där hände även några gånger till. Den känslan och den energin som jag fick den är obeskrivlig. Tacksamheten är stor.
Kram till dig
Eva

Hej !
Vilken härlig berättelse. Jag har också upplevt detta vid MÅNGA olika tillfälle. :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Jag har legat sjuk hela veckan i hög feber mm, nu väntar disk och städjobb som inte blivit av på mig.
Men jag kan bara inte samla ihop mig och få det gjort, skulle verkligen behöva en massa energi just nu