Ger snart upp!
Jaha….nu när man skulle köra till jobbet så är det punka på ett däck på bilen. Jag bytte ju nyss till mina sommardäck!!
Nu kommer jag inte till jobbet….och det är ingen som jag får kontakt med. Jag börjar ju tidigare än de andra och mitt arbete är sårbart….Kommer inte jag så blir det försenat.
Har inget reservdäck heller som jag kan sätta på då detta med var kass tydligen.
Så jag dår vänta tills stället som bytte däck på bilen, öppnar.
Jag ska tydligen inte jobba. Fick mej en liten skopa i tisdags för att jag vart hemma i måndags för katten….Hur ska det bli nu då???
Och inte får jag tag i nån på jobbet heller…
Jag ger snart upp…varör ska allt jävlas??
Mia.Mia..Vad sägerman.Du har kommit in i ett stim.Du måste bryta detta.O hur vet jag ite…
Däcket kan du inte byta det själv??? Jag kan inte klara inte få loss bultarna.Men jag har luft i en flaska.Kommer inte i håg vad den heter.--Lag hjälp!!!
Ja nu är du inte poppis på jobbet-Lider med dig.Men det blir inte du hjälpt av…Ring.Ring tills du får tag i någon…
Lena, som bor här-Långt bort
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej chik…
Jag klarar heller inte att byta däck själv längre…Hade gjort det annars..men nu har jag ju inget reservdäck heller.
Chefen ringde….hon sa att jag får ta bussen…bara det att jag har en tid att passa vid 15 hemma här…och det går inga bussar så precis heller….
Skiter i om jag inte är poppis på jobbet just nu. Det är sånt här som kan hända…
ja..jag behöver bryta det negativa som händer omkring mej..Men hur gör man????
Mia!! Jag kan bara säga hur jag gör.Sen om det passar dig det vet jag ju inte.
Men när du vaknar så sätt dig o tänk-prata med dig själv ""Att jag klara vad som hälst.Här skall ingen komma o tro att jag gräver ner mig för att det går lite i mot mig""
Problemen blir inte mindre.Men man tänker inte på dom..-Kommer ut.O fan punka,Fram med Domkraften upp med bilen Försöker skruva.O vad står vid sidan??Jo en liten hjälpar.Inget Reservdäk.A Du kan låna mitt.Som exepl att det kan bli..
Nu vände du o gick in o sa Fan fan.Varför hände allt mig..
Hoppas att du förstår lite av vad jag har skrivit…
Vet att du inte blir hjälpt.Men jag känner mig bätre när jag har fått ge dig råd som inte är kanske så bra.
Jag vet hur du menar chik..
Men har man inget reservdäck så har man inte…och inte kraften heller till att byta själv….tyvärr.
Ett reservdäck kommer inte bara rullandes ur tomma intet.
Jag försöker alltid tänka positivt….alltid…..men nu är det bara för mycket.
jag får dåligt samvete emot jobbet då jag inte kan sköta det som jag vill då sånt här händer. Annars hade det vart en baggis.
Och jag har inga pengar heller till att köpa ett nytt däck…vilket det nu kommer att bli.
Så man sitter i en rävsax.
Och jag tänker som så….att detta har en mening med.
Ödet styr mycket…
Mia nu är jag här har vart ute o släpt ut djuren.
Jag menar att det hade kommit någon som är på väg till jobbet o hjälpt dig o erbjudit sig att låna ut sitt resärvdäck…
Hade en saab en gång som jag alltid fick punka på vänster fram hjul.Det var surt………
Hoppas att du kommer ur stimmet.O att det är någon som skriver som har något bra att ge ut.
Men du Mia!!!!Det är Fredag…..
Inte Ge Upp..Varje motgång som du kommer igenom.Gör dig starkare.
Lena

Luft på burk! Finns på alla mackar och fungerar faktiskt.
Capo
#7.Joooo visst finns det det…
Men tyvärr så äger jag inte en krona förräns på tisdag.
Det är där skon klämmer med.
Mia..Du får ha en ledig dag.O göra något bra hemma istället
Chik…Jag kan inte va hemma. Måste till jobbet sen.
Men jag tänkte den tanken med.
Hej! Jag läser en bok som heter "Be så ska du få" Den är skriven av Esther och Jerry Hicks och där står det om hur man får det bättre.. och det man vill ha. Mycket om positiv tänkande och hur man får saker och ting gå som man vill.
Har själv varit precis i samma fas, allting har bara vart kaos men har nu börjat bli bättre. Så jag har börjat att tänka direkt på morgonen när jag vaknat att denna dag blir underbar, lugn, jag mår bra och kommer att tex då.. hinna till jobbet eller hinna till Bvc besöket etc. Det är ett mönster man behöver bryta sig ifrån, att kunna skratta efteråt åt de destruktiva händelser man haft och att inte känna skuld.
Du kommer att få det bättre och kommer att komma till jobbet i god tid. Jag vet att det känns som ingenting går som det ska men ändrar du den känslan du bär på till något mer positivt så går allting undan.. Tro på det bara:).
Hoppas allting löste sig för dig med resan till jobbet och hoppas dina mornar framöver blir underbara. Mvh Susanna
Mia.
Ring ditt jobb och berätta. De måste väl ändå få veta att din bil är pajj och att du inte kan köra till jobbet. Gnäller de så be de hämta dig och skljutsa hem dig efter jobbet..
MVH
Woozy