Röster
När jag lyssnar på musik på datorn så kommer det in röster som inte funnits där förut. När jag "spolar" tillbaka så är dom borta. Och aldrig i samma låt, utan det är alltid i olika låtar det händer. Det låter som små barn. Vad kan det vara?
Va konstigt….har inte heller någon aning, men det kanske finns någon här som vet och kan berätta….

Tror jag vet vad det är. Vi har 2 små tjejer här hemma. Dom vill INTE lämna min dotter ifred. Tror att det är dom som försöker säga mej nått.
Kickan.Vist är det så.Man känner bäst skälv vad det är,
Sen så vill man många gånger att någon skall bekräfta..O det är jag inte Kvinna o göra….
Säger som Eija.Intressant..
Lena.P är jag i verkliga livet.

*ler* Ja jag hör inte rösterna när min dotter är hemma. Bara när hon är borta. Men dom börjar bli lite obehagliga. Flickorna alltså. Dom tror att Sanna (min dotter) är deras storasyster. Nu har dom blivit avundsjuka på min son som kan kramas med Sanna på riktigt. Dom har bla lagt en kniv i Alex (min son) säng. Nu ligger kniven i min stora gryta, täckt med salt och lock i väntan på att förstöras. Det är en mycket obehaglig kniv just nu.
Men känner ni obehag för dessa flickor så måste ni ju ta hem någon som kan hjälpa er!!
Så ska ni ju inte behöva ha det.

#5 Ja vi ska ta hem nån. Sanna går på akupunktur och hon ska ge oss ett nummer som vi kan ringa. Tack o lov. En var hemma här förra veckan. Det blev lite bättre ett par dar, men nu är det värre faktiskt.
Hej.
Jag har faktiskt oxå råkat ut för liknande och jag har en teori.
Du hör EVP IRL helt enkelt.. Testa att spela in med diktafon samtidigt när du lyssnar på musik via hörlurar och du skall se att du kommer bli paff.
Jag spelade oxå tillbaka och lyssnade om. -har gjort det många ggr.
MVH
Woozy