Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 2690 ggr
Britt-Marie
0

4 År sedan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det 4 år sedan min kära lilla mamma somnade in. Det känns lite extra i hjärtetrakten en sån här dag.

Jag har besökt graven idag, satt några fina Påskliljor. Det är en sån vacker dag idag, så blommorna gjorde sig så fina där vid viloplatsen.

Tänker på mamma varje dag. Känner av henne här hos mig ibland. Så jag vet att hon är med mig då och då. Men saknaden finns ju ändå.

Men hon har det bra nu, slipper krämpor och Alzaimers sjukdom. Kram lilla mamma.

Eija
0

Tänker på dig Brittis denna dag…kram till dig…

Eija

Butterfly watching

himlen
0

Hej!

Kram Britt-Marie du kan var helt säker på det din mamma finns i din närhet och uplever ljus och mycket kärlek för har hon en så fin dotter som dig Britt-Marie då har hon varit mycket fin själv i livet, du är i min tankar kram från Himlen

chik
0

Britt-Mari..Ja det är ju Den dagen.Som man mins..Men jag säger som du!!Hon är med dig mer nu. Än när hon var sjuk….Gråter

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

Hej Britt-Marie

Jag tänker på dig. Jag skall tända ett ljus för dig och din mamma.

Ha det gott vi hörs.

Bybo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varma kramar från mig till dig <3

Toyan
0

Stor varm kram från mig Britt-Marie!

Britt-Marie
0

Tack snälla ni. Det är så skönt en sån här dag, att få skriva om sina tankar.

Det har varit en underbart vacker dag och jag känner att mamma är med mig, har varit med och gått och tittat på de nya vårblommorna som börjar knoppas. Jag sa tack mamma, för att du ordnade en sån fin dag. Ikväll tänder jag jag jag ljusen, vid mina föräldrars minnes plats.