Kontakta farmor
Min farmor gick bort för 5 dagar sedan.
Hon var väldigt troende på de högre makterna och hade kontakt med dessa. Hon berättade även att jag hade det när jag var liten, tex. hade jag en gång hjälpt några flickor från en pedofil. Jag som har ett väldigt bra minne minns absolut ingenting av detta, vad jag minns är att jag hade många låtsasvänner men de var inget övernaturligt med det utan bara en livlig fantasi.
Vad jag vill göra är att ta kontakt med min farmor. Jag behöver bara några sista ord som jag aldrig fick med henne i livet, jag känner mig fast i sorgen. Hur kan man ta kontakt med henne?
Hej!
Beklagar sorgen. Det kan vara väldigt frustrerande att inte få sagt de där sista man ville säga.
Men… jag tror att hon finns med dig och vet vad du vill säga. Ta och sätt dig ner och försök att se henne framför dig och berätta sen det du har att säga.
Men om du absolut vill få kontakt med henne så kan du ju alltid ta kontakt med ett medium.
Lycka till hur du än gör.

tänd ett ljus och se in i det i ca 5 minuter , blunda och då kan du se bilder..
#5 Wow, det ska jag testa!
#3 har du testat? Hur gick det?
#23 Nej hann inte igår, var tvungen att lägga mig så jag var redo för högskoleprovet idag. Tänkte testa ikväll.
Jag är egentligen helt säker på att jag kommer se bilder, men på ett sätt kommer det vara som om jag styr va famor ska säga. Jag vet vad hon skulle säga men det känns inte som om det är "riktiga" utan "bara" mitt medvetande.
Men testa ska jag. Det lär jag behöva.