Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 8665 ggr
korvenkoska
0

drömmer om samma person

har tänkt länge på varför och börjar nästan bli irriterad på det men jag drömmer om en och samma person någon gång i veckan. gjort nu i något år. Är till stor del positiva drömmar, det känner jag. händelserna som sker är alltid olika men fortfarande bra saker. Jag vet klart och tydligt vem personen är då jag ser ansiktet klart och tydligt. Men personen har jag inte träffat på flera år i verkliga livet, inte ens sett. hur kan det bli så och vad kan mitt undermedvetna vilja säga mig? någon som har förslag?

sathura
0

Har också så, drömmer om en och samma person, vet exakt hur han ser ut men aldrig träffat han i verkligheten.. Men i drömmarna är han alltid där och oftast hjälper han mig ur jobbiga situationer.. Hmm.. Kan ju vara något med undermedvetna att göra?

Har en känsla i drömmarna att han är min storebror, fastän jag inte har en storebror(om man inte räknar med missfallet min mor hade innan jag föddes).

Har tittat upp i drömböckerna men inte hittat någon förklarning.

Finns det någon som vet?

[Peter34]
0

Hej korvenkosk.

Får man fråga om du vet om den här personen fortfarande är vid liv. Själv började jag drömma om en viss person, många gånger, till slut träffade jag någon som sade att han gått bort för några månader sedan.

Peter.