Dagens humor
Hittade detta på en annan sajt, och med min humor var det ju hejdlöst roligt.
Man vet att man blivit gammal när…
- man hoppas att Jehovas vittnen ska ringa på så man får någon att prata med
- Jehovas vittnen ringer inte på längre för de tycker man är för gaggig
- man ringer själv på hos Jehovas men ingen öppnar
Argumentera aldrig med en kvinna!**
En man och en kvinna var på semester. Efter middagen ville maken ta en tupplur.
Frun bestämmer sig då för att ta en tur i båten, fastän hon inte känner till sjön. Hon åker ut en bit, lägger ankar och tar fram en bok och sätter sig och läser.
Plötsligt kommer skogvaktaren förbi i sin båt. Han stannar bredvid kvinnan och säger:_
-God morgon, frun! Vad gör ni?
-Jag läser en bok, svarar hon (och tänker, Syns inte det?)
-Det är fiskebegränsning här, informerar han.
-Ja, det är möjligt, men jag fiskar inte, jag läser.
-Ja, men du har utrustning till det. Så vitt jag vet, så kan du ju börja när som helst. Jag måste ta med dig in till stationen och skriva en rapport.
-För att jag läser? svarar hon tvivlande.
-Ja, det är fiskebegränsning här, informerar han igen.
-Men jag fiskar ju inte, jag läser.
-Jo, men du har utrustning till det, så du kan ju börja när som helst. Jag måste ta med dig in till stationen.
-Om du gör det blir jag tvungen att anmäla dig för sexuella trakasserier, säger kvinnan.
-Men jag har ju inte rört dig, säger skogvaktaren.
-Det är sant, men du har utrustning till det. Så vitt jag vet, så kan du ju börja när som helst.
-Ha en bra dag, frun! sa skogvaktaren och åkte iväg_.
SLUTSATS: Argumentera aldrig med en kvinna som läser.. Det är troligt att hon kan tänka samtidigt!
Lena.P är jag i verkliga livet.

:)))) Försökte komma på nån historia jag med, men minns nog mest "snuskisar"
Men bidrar med en halvrolig *S
En nunna ringer doktorn, hon vill bli undersökt för det ramlar ut frimärken då hon kissar. Doktorn skrattar till då han tror att det är ett skämt!
- Jag skämtar aldrig säger nunnan, och får då en tid för undersökning, och när doktorn är klar så förklarar han - Det är inga frimärken som ramlar ut, det är små lappar som det står Chiquita på!!!
ByBo.Hiiii.Haaa.
- Lider ni av hjärtfel?
- Ja, inte fasen njuter jag av det
Lena.P är jag i verkliga livet.
#6 Hähääää :)) Då vågar jag kontra med denna lilla historia.
Vad är höjden av manlig förnedring? Jo, att springa in i en vägg med stånd och upptäcka att man har brytit näsan!! 
#0 Hahaha!

Ett svart hål!

MVH
Woozy