Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 22864 ggr
Vibeka
80

Tips på Medium Borlänge

Är det någon här som kan ge mig tips på ett seriöst Medium i Borlänge trakten?

Ljus Carina

LottaU
0

Jag var på mässa i Borlänge i lördags och där fanns det nog ett par stycken, tror jag Skrattande

Hon som hade mässan Kicki Vivar, vet inte om hon är medium. Men jag vet att hon la kort!

Sen har du Eva Säterdahl, hon är inte Medium, men kanaliserar från andevärlden. Skriver ner på papper vad hon får till sig m.m.. Jätteduktig tycker jag.

Men jag vet inte riktigt vad du är ute efter! Men hoppas att du fick lite hjälp i alla fall.

Må så gott

Lotta

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Imasy
0

Det här är ju riktigt läskigt, men min vän var här idag, och vi pratade om ett medium i Borlänge ;)

Min vän i sin tur ringde en vän och bad om numret till mediumet. Hon skulle försöka få tag på numret, men hon sa att ringde man till Eko-parken så skulle de kunna hjälpa till.

Vibeka
0

#1 Tack men i detta fall krävs ett erfaret Medium som skall rensa energier i ett hus.

#2 Fint då är de med oss! Glad Du får gärna PM mig när du fått namnet och numret .

Ljus Carina

Elisabeth-J
0

Jag ska kolla lite vibeka så skickar jag pm till dig.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vibeka
0

#4 Tack bra! Kyss 

Pm dig förra veckan om detta men trodde ej du kände till någon…eller du kanske aldrig fick mitt pm ?

Hör av dig när du hittar nåt matnyttigt Flört

kickan-g
0

Skriver här eftersom jag letar efter ett medium i Borlänge med omnejd. Som kan hjälpa till med att driva ut andar här hemma som inte ska vara här.

Nån som vet någon?

kickan-g
0

Puffar upp

wolfie
7

Sara Öhman kanske kan hjälpa dig..googla på hennes namn så kanske du finner hennes hemsida..hon arbetar bl.a med o driva ut andar,sen vet jag ju inte hur duktig hon är..men hon är rätt känd..

Eva Säterdahl har jag träffat..en mysig kvinna som läste av mig o skrev ner på papper..vet ej om hon arbetar med att driva ut andar..

kickan-g
1

#8 Tack så mycket. Ska kolla det