Rening av hus
Hej !
Jag är en tjej som jobbat inom väldigt många område i den spirituella världen, men jag har aldrig renat hus. Min fråga är måste man utbilda sig eller göra på ett speciellt sätt när man renar ? Kan man gå på sin känsla när man väl får kontakt, och be dem gå till ljuset ? Jag förstår ju att det ibland kan vara lite komplicerat, men kan jag endast lita på min känsla när jag hjälper någon över ?
Vänligen Maria:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Självklart ska du följa din egen känsla. När du aldrig har renat hus tidigare rekommenderar jag att först prova det några gånger och gärna tillsammans med någon som arbetar med det, för att känna av de olika vibrationsfält som kan finnas i husen och hantera dessa energier på rätt sätt. Det är som allt annat, träning! Så mitt råd är helt enkelt att prova på det och gärna med någon med erfarenhet.
Önskar dig lycka till!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Karen Kingston har arbetat med feng shui i drygt tjugo år och utvecklat en speciell energireningsmetod. Hon håller kurser och seminarier över hela världen.

Har du provat med vitt salvia som du går runt med i huset.
Indianerna använde detta i sina reningritualer

Hej !!
Nej. Jag har inte provat vit salvia för jag har inte velat ge mig på ett område som inte jag har tillräcklig kunskap om.
Jag tycker det är viktigt att veta vad man gör, så man inte själv belastas av några negativa energier eller förvärrar för den som bor i huset.
Finns det någon som har fler förslag?
Carpe Diem
Maria Johnsson
#4 Känner du ingen som renar hus själv då?? Be att den personen är med dig under tiden, som kan visa dig hur man gör. Så att det inte bli nåt tok.

Hej !!
Jo..jag känner flera stycken som renar hus. Jag ska följa med på lite reningsrunder nu i vår. Naturligtvis är det både tryggast och bäst att vara två vid de första tillfällena. Tack för ditt förslag.
Carpe Diem
Maria Johnsson
#6. Lycka till.