Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 867 ggr
Marina2
0

Det här med att bara veta.

För ett par veckor sedan så fick jag plötsligt till mig att min syster behövde healing. Så jag sms henne och frågade om jag fick skicka healing till henne?

Oja! Tack gärna! Jag har/haft en hemsk huvudvärk i flera dagar nu och i morgon kommer dottern på besök. Vill ju vara pigg och ha god mat i ordning och bara umgås sa hon. Ha energi till det.

Jag sa sätt dig ned så skickar jag om tio minuter.

Syrran sms senare tillbaks,dagen där på och skrev att huvudvärken släppt.

Tycker andevärden är härliga som vet när de ska hjälpa till.

chik
0

Marina. Det är ju så det skall vara..O vist är det underligt att man Känner på sig??

O huvudvärk som är så jobbig..Bra att du fick till det…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jane-Lyzell
0

Härligt , i släkt fall är det mer telepati och att man har just släktbanden ihop, Härligt!

Min syster och jag Hadde(har) som tvillingenergi emellan - kanske betyder vi är tvillingsjälar:-))) Vi har alltid känt av varandra, särskilt i det fysiska sjukdommar och sorg/smärta!

Presis som nöden kallar!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[mia-38]
0

Har träffat en kvinna på jobbet. Hon är liksom jag. Men varken hon eller jag visste om detta innan vi började prata med varandra.
Vi har ett enormt energifält mellan oss.
Hon healar mej och jag henne.

Det är så kul att ha funnit en som är som jag…*L*

Marina2
0

Tack alla ni goa för att ni läst och svarat. Ja visst är det härligt! Ja det är ju så det ska funka,chick.

Jane visst är det häftigt/härligt med denna syster känsla/band att ha. Underbart.

Och du Mia säger här också visst är det underbart att bara veta/känna på sig och träffa dessa själar?

Kram