Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2714 ggr
sven-g
0

Märkliga syner

Jag brukar kunna se auoror, men har på senare tid även börjat se något annat. Denna sak såg jag först på en kurs sen har jag sett saken på seans. Senast jag såg det var det två medium som höll seansen. Den här saken ser ut som en snurrande vit glittrande sak som jag uppskattar till 10-15 cm i diameter den kan vara som en pelare som går från huvudet rakt upp, eller kan variera mellan upp eller åt sidan, dvs från hjässan. Jag frågade en av de mediumen som höll seansen sist, jag fick ett svar hur det kunde vara.  Hur tror ni

Jane-Lyzell
0

Länken till anden:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
0

Fick även ett till svar

Jane-Lyzell
0

ande orb eller manefestation- alltså anden:-)))

sven-g
0

Nä nu gällde det när energin visade sig från sidan, men jag har bara det mediumets tidigare åsikt om detta.

Jane-Lyzell
0

4 hur menar du nu - våra andevänner  och guider  kommer in i vår aura vid kommunikation, var det det du såg eller? du får berätta vd det mediumet sa - annars blir det svårt att förklara!

sven-g
0

Mediumet fråga först vilken sida som jag såg energin, jag var tvärsäker på vilken sida och det var aldrig åt andra sidan. Mediumet påstod att guiden står där, och det var den länken jag såg. Och att det växslade mellan upp till sidan var för att mediumets sätt var att jobba så. Det andra mediumet hade bara pelaren uppåt.

Jane-Lyzell
0

6 vilken sida är nog individuellt, men många hör på den högra sidan, av någon underlig anledning!

Kul att du såg det sven nu kommer du nog se det hädan efter - en bra syn att ha för att se om medium arbetar men länk eller psycichSkrattande

God natt:-)))

sven-g
0

Detta är det märkligt att för ett halvt år sedan, aldrig hört talas om detta, om auoror pratas det ju vitt och brett. Kul om man kan fortsättningsvis se om det är guid eller ande kontakt eller bara fabulerande. Nu kommer väl nån att påstå att detta är fablernas värd, men det man själv upplever, är den personens sanning. 

Tack Jane att du tog dej tid, god natt även här.Glad

chik
0

Sven..Vad intressant o vad duktig du är………

När jag läste ditt inlägg så tänkte jag på navelsträngen…Skäms

Lena.P är jag i verkliga livet.

sven-g
0

#9 Detta är inte att vara duktig, men en märklig upplevelse. Det märkligaste av allt var att jag aldrig höt talas om detta innan jag upplevt.

Jane-Lyzell
0

10 det är en gåvaSkrattande

[outgrundlig]
0

Ja en gåva är det min käre Sven, var glad för den o lycka till vännen!Glad

chik
0

Sven..Om formulering..

Säger som Jane. En stor gåva som du besitter Sven….

Lena.P är jag i verkliga livet.