Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2480 ggr
CandyCane
0

Känner ni något?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kompis till mig skickade dessa bilder av ett litet sovrum. Det är ett gammalt hus där hon sovit några gånger. Hon har upplevt lite saker där, så jag tänkte att jag kunde ladda upp dessa bilder här och se om det är någon som känner något av att se bilderna. Berätta gärna om vad ni känner i så fall :)

CandyCane
0

CandyCane
0

CandyCane
0

CandyCane
0

#5 (sista)

casandra70
0

Finns en äldre dam där,känner oxå att det är mycket ljud som kan uppfattas,typ knackningar,knakljud i golv o väggar,fotsteg mm…

kan gissa att folk som sover där känner "någon"som kommer ända fram till sängen.(närvaro av denna dam).

Hon är inte ond el vii nåt illa.

Ge mig gärna feedback på vad din vän upplevt.

Choklad
0

Jag känner mormor, en liten rundnätt kvinna med glasögon osm sitter ner i sängen, hon har händerna ihop och "rullar tummarna" antingen så vill hon säga att någon bara slösar bort sin tid, eller så brukade hon gära så. Hon har permanentat kort hår, känner hårnät…hon bara finns där …lite bekymrad är hon också..

U R us

casandra70
0

#6 Ja,jag kände oxå kort lockigt/"permanentat" hår o glasögon(även om jag ej skrev det tidigare)men såg henne mer stående lite lutad över sängen,då jag kollade bilderna.Tyckte hon var varken tjock el smal,men kanske något "rundnätt"som du upplevde det.

Fast jag vill gärna ha feedback av #1 iafCool

Choklad
0

Ja, det är klart man vill ha feedback..jag väntar jag också…Cool

U R us

CandyCane
0

Här är vad som hände:
Min vän sov i det rummet, den lilla mangeln som nattduksbord som ni ser. När hon sov där, så hade hon en tub treo och lite andra saker liggandes där. Varje dag, när hon hade vart nere och ätit frukost, så låg korken till tuben, på golvet.
En natt när hon gått och lagt sig, så släckte hon lampan och låg och förskte sova, men hon började känna obehag och tände lampan, men beslutade sig för att försöka sova igen och släckte. Sedan hörde hon ett ljud och kände sig bara mer och mer obekväm så hon satte sig upp och tände, då låg treo korken i sängen.

CandyCane
0

Någon som har något mer att säga? :)

Choklad
0

Jag tror att det antingen rör sig om ett budskap från andevärlden, eller så vill någon bara visa att denne finns med er, tror inte ni behöver vara rädda utan det är någon som vakar över er just nu.

U R us

CandyCane
0

Min vän (även jag när jag fick reda på detta) är mest nyfiken på att få veta vem det kan ha vart. Ingen av oss kan speciellt mycket om detta ämnet, därav postade jag bilderna här :) 
Hon tyckte det lät som ett typiskt barn som ville busa lite bara. Men ni verkar säga annat så man blir lite nyfiken :D

Bara att fråga om ni vill ha någon speciell information.

Magdalena12345
0

Känns som en äldre kvinna som går fram och tillbaka, är väldigt rastlös och hon vet inte hur hon ska göra. Pillar på saker och håller på.

Denna kommentar har tagits bort.
solvinge
0

Jag känner en mycket obehaglig känsla, instängdhet, kvävande.

Kan vara någon som känt såna känslor där i det rummet.

[flyktsoda]
0

Rullade direkt ner så fort jag sett bilderna. Kan inte sånt här men försöker öva.

Klädpressen(?) har tillhört en gammal gumma. När jag såg fönstret så fick jag genast en olustkänsla och ville krypa ut. Fort. Som om det varit på väg att hända något hemskt och fönstret var ända utvägen.

TantAlma
0

Jag är inte så duktig på sånt här men vill göra ett försök.

Jag kände av en smal och lång tjej i lång nattskjorta vid sängkanten hon är i tonåren. Tror din vän känt av denna närvaro när hon legat i sängen.

Även en rund man med mycket kort hals med en mössa på huvudet som är nerdragen mot skallen och upp vikt vid öronen, får en känsla av att han arbetat i skogen. Han visar sig som runt 30-35 år men han känns mer som om han är på utsidan.

Det fick jag av första bilden ska se om det kommer mer.

TantAlma
0

Får upp en känsla att det varit en olycka med mannen och att han hamnat i rullstol ett namn Jim Molander.

Får en känsla att det är hans dotter som står vid sängkanten. Det är en känsla av platsminnen som spelas upp. Jag får en glimt av en trappa som går upp och en bit till vänster finns en dörr öppning. Min känlsa är att där är rummet. Man kan uppleva att någon står på utsidan tätt till väggen och tittar uppåt. En känsla av obehag för vad man kan förväntas se.

Denna kommentar har tagits bort.