Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1979 ggr
Pluppis
0

OT - Vår Smulan behöver healing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla goa glada

Om någon vill så får ni jättegärna skicka healing till vår ena katt som just har kommit hem från veterinären efter en kastrering.. Hon har ett jättesår och har, enligt vet jätteont, eftersom hon (vet) bara hittade en äggstock.  Hon hade fått gräva rejält innan hon insåg att det faktiskt bara var en… Veterinären sa att Smulan, vår katt, var "one of a kind" eftersom hon aldrig har varit med om det tidigare, trots dryga 30 år inom yrket…

Så vill ni skicka läkande healing till vår kisse så är det väldigt välkommet

På bilder är Smulan den sköldpaddsfärgade katten, den andra heter faktiskt Healing (döpt av uppfödaren) =)

Tack!

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Ina123
0

Skickar till lilla smulan, kram

Elisabeth-J
0

Jag skickar till din katt och vad roligt att den andra heter Healing, den katten ger nog också henne healing :)

Kramisar till dig och katterna!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Pluppis
0

Tack Ina… Hon behöver det.. Mattes bebis.. Gråter

Kramen tillbaka

stina63
0

Stackars smulan,,, jag ska skicka healing till henne…..

kramis Tina

[Chakra]
0

Här kommer healing från mig också!

Tänker som Elisabeth; katten Healing ger nog Smulan också vad hon behöver!
Katter är bra på healing!

(Tyckte det var så härligt i Outsider igår när katten kom in och la sig och hjälpte till med behandlingar)

Clary
0

Healing till Smulan kommer.

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Pluppis
0

#2 Tack Elisabeth!! Ja visst är det festligt att han faktiskt heter Healing? Namnet i stamtavlan är S* Pokecats Healing Chinchou =) Döpt efter en pokemon tydligen hehe Men tyvärr, jag tror han mest stressar henne nu ;o) Han är ju bara 5 månader, idag!! *grattis gubben*

#4 Tack Tina! Gulle dig! Och din healing har jag ju fått testa och vet att den funkar Flört

#5 Tack Chakragumman! Ja-a, det var ungefär det enda jag hann se av programmet igår, just när katten la sig bredvid tjejen! Och faktum är att det är väl inte för inte katter tas in på ålderdomshem och liknande.. De har ju en enormt lugnande verkan på alla!

Kramis

Pluppis
0

#6 Tack Clary!

Kramen

sven-g
0

#0 Du har ett gott hjärta du, det värmer mig.

Pluppis
0

#9 Tack Sven! När det gäller djur, barn och äldre så skulle jag kunna gå genom eld & vatten… De är så sårbara och måste förlita sig på oss andra.. Och ja, djur står mig väldigt nära.. Jag klarar inte av att de lider på något sätt… Och nu kommer tårarna igen..

Kram till dig!

stina63
0

Nu har jag skickat healing till smulan.. ´

kram Tina

Pluppis
0

Gulle dig Tina… Janne har varit nere och Smulan har kommit ut ur buren.. Hon hade kissat ned handdukarna i den… Jag vill gå ner men jag börjar ju tokgråta direkt… Hon är såååå mycket mattes kisse.. Ska alltid ligga och tvätta mig när jag ska till att somna.. Och när jag har somnat så ligger hon vid mina fötter hela natten och kliver inte ur sängen innan jag går upp…

Tack snälla ni för att ni ger henne styrka och läkning!

Kram

stina63
0

*12 Jag såg en solros men vet inte vad de betyder.. känner bara att det är extra energi från andra sidan,, något stärkande , Eller har du något med solros i närheten av henne?

Kramis Tina

doddel
0

Tror du jag klarar det… Hmmm

Pluppis
0

#13 Vi har en solros på framsidan… Men kattan ligger inte ens i närheten av den blomman… =( Hon ligger i ett rum i anslutning till gillestugan där vi inte ens har fönster… Nu har vi en 15w spotlight som lyser svagt uppåt bara för att hon ska få ett svagt ljus i rummet.. Ja, ni som såg programmet, hon ligger i morfars rum.. Och han älskade ju katter och gjorde vad som helst för dem… Och grät med dem, precis som mig…

Jag tror att morfar är med henne där nere.. Janne kom upp och sa att hon nu försöker sitta upp och sova… Hon har en papptallrik runt halsen för att inte slicka på såret.. Och då är det svårt att ligga ned… Och nä, det var inte vi.. Vet hade satt den på henne när vi kom ;o) Fasan är att hon ska ha den i 10 dagar!!??!!

Kram

stina63
0

stackare ska hon ha den i tio dager papptallriken runt halsen…

Kramisar

wolfie
0

Jag kan inte heala..men sänder mycket kramar o tankar till smulan ändå!!Hon blir bra ska du se!kram

[Chakra]
0

Räcker det med papptallrik? De brukar få en tratt av hårdplast!
Men hon kanske inte försöker komma åt såret…

Vilken fin och klok katt hon verkar vara!

sandra1977
0

jag måste bara få fråga..är din katt healing av rasen Bengal???

Pluppis
0

God morgon!

Tack för allt ni har gjort och gör med vår Smulan.. Jag satt nere hos henne ett bra tag i går kväll och försökte överföra varma och positiva tankar till henne.. I morse när jag var nere innan jag åkte till jobbet så var hon uppe på benen och ville promt med mig ut ur rummet när jag skulle gå.. Men hon måste få vara ifred ifrån de andra katterna i 10 dagar så hon ska få flytta in i Robins rum som är på 35 kvardrat.

Japp, papptallriken ska vara där i 10 dagar.. Den lär ju behöva bytas ut, troligen redan ikväll för hon har kämpat bra med att få bort den under natten.

Ja du Chakra… Jag funderade faktiskt på samma sak men vet sa att det ska räcka? Och hon ÄR en klok katt… Fast för stunden så kämpar hon om sin plats i hiarkin bland de övriga och hon godtog ju andra platsen då Tingeling kom in i bilden… Fast Tingeling gav sig ju inte så nu kämpar Smulan på att visa att hon är minst lika bra som Tingeling.. Men det BÖR ju ge sig nu efter ingreppet! Men vet sa att det inte alls är säkert att Smulan slutar löpa.. Just eftersom hon bara hittade en äggstock..

#19 Japp, Healing är en bengal.. Och vi har en snöbengal också ;o)

Önskar er alla en underbar dag! Nu måste jag jobba igen…

sandra1977
0

härligt att smulan verkar må bättre..jag är helt såld på bengal,dom är så vackra.

stina63
0

Så skönt att smulan mår bättre nu…

Kramis tina

wolfie
0

Kul o höra att Smulan mår bättre!!

Kram

Rosenvial
0

Här kommer det från mej me till katten dig