Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 2534 ggr
Millan1970
0

Medial???

Jag är ganska ny här inne och undrar över mina egna eventuella förmågor. Som barn och ungodm har jag haft en otrolig förmåga till intuition, både vad gäller mig själv och ff a hur andra mår. Det räcker med att se ett ansikte, så kan jag berätta hur personen mår. Detta är ju jättebra - oftast - men rätt jobbigt då jag har arbetat inom sjukvården i 15 år. Det resulterar i att jag ofta tog på mig andras smärtor och kände mig "låg". I 20-års åldern hade jag 4 sanndrömmar, vilka alla fyra var rätt otrevliga upplevelser. Det mediala har alltid intresserat mig.

När min son höll på att drukna fick jag ett varsel - det kändes som att någon knackade på min axel och jag kunder tydligt höra en röst som sa: "Var är XXX?". Detta räddade mitt barn.

Mind andre sons mediala upplevelser har jag kortfattat skrivit om. Till saken hör att jag ofta hör andetag, hur det knakar i trappan, viskningar etc.

Jag läste i några andra inlägg att det också kan vara så att man är medial genom att höra. Hur skulle jag kunna utvecklal denna eventuella mediala förmåga? Hur kan jag komma i kontakt med min andlige ledare och mina samt mina barns skyddsänglar? Jag måste tacka änglarna för att min son inte omkom. Tips!?!

M v h Millan

Anna-Helga
0

Vad spännande, grattis! Glad Hoppas någon duktig kan hjälpa dig vidare! Meditera, har du provat det? Då kommer man i kontakt med både ett och annat inom sig! Flört

Millan1970
0

Hej Anna-Helga!

Det låter spännande med Meditation - men hur bär man sig åt? Obestämd  Som småbarnsförälder är det inte heller så lätt att alltid hitta tiden för det - fungerar Meditation även om det inte blir någon regelbundenhet?

Millan

Anna-Helga
0

#2 Sök här på iFokus, det finns massa bra ledda meditationer och bara lugn musik att ladda ner… Behövs inte lång stund heller! Bara sitta/ligga och slappna av funkar också! Tänd lite ljus, rökelse… Gör det mysigt… Glad Försök att släppa alla tankar, låt dem bara passera, släpp iväg dom…Fokusera på din andning…

Jag har fyra barn, så jag vet vad du pratar om, de två minsta är 2,5 och 5 månader… Flört Men det går! Absolut! Man ska inte krångla till det!

Kram!

Felicula
0

Det är ju så att de allra flesta är mediala, men många tränger undan det när de blir vuxna eftersom det är "fantasier". Jag skulle nog gå till någon som jobbar som medium och be denna om övningar som passar just för dig. Ett besök kan säkert räcka. Det finns en lista på medier här på sajten. Jag vet att affären Vattumannen har många guidade meditationer på cd, så det kan också vara en bra idé.

Jag är precis som du, jag har aldrig lagt bort det, (har t.ex. även alltid bejakat min fantasi), så mycket av det jag kan i dag har jag lärt mig själv. Numera förstår jag att jag har låtit andarna vägleda mig och när det blev dags för utveckling har jag också blivit ledd till en lärare som var rätt för mig så att jag kan komma vidare. Därför tycker jag att du ska lyssna mycket på din intuition (som uppenbarligen är bra) och låta den styra val i såna här frågor åt dig, då blir det säkert mer rätt än om du följer vad andra säger åt dig :)

Jane-Lyzell
0

Att utveckla sina gåvor är hårt arbete, dagligen! +  att räna i cirkelform helst 1 gång i veckan!

Börja med sök din inre andliga ledare - det är den som leder dig framåt:-)))

Lycka till

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anna-Helga
0

# Den där inre andliga ledaren kan ju vara lite klurig att få fatt på… Har du några tips Jane hur man ska bära sig åt för att hitta rätt?

Jane-Lyzell
0

6 Pm a mig så kan jag ge dig tipps:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Nellydin
0

# 6

tror din andlige vägledar finns där du vill att han ska finnas. han e en metafor för dig själv och din egen tro. ja har hittat min, bara slappna av och hitta dig själv och din tro

Glad

/nelly