Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1130 ggr
znadriz
0

Konstiga drömmar!

Natten var inte alls underbar inatt!

Två riktigt konstiga drömmar som jag försöker förstå, är nogon bättre än mig inom detta område?
Dum fråga, de vet ja ju att de finns :)

Första drömmen

Handlade om gammal kärlek (han har en tedens att komma in i drömmarna)

Denna gång ville han ha mig tillbaka, åter igen.. Men mycket vuxnare, men dock mycket värre, han gick på droger och alkoholproblem… Men skulle verkligen sluta om jag kom tillbaka.. Vad kan detta betyda?

Ja vet att mamma var även med i den drömmen och varnade mig, om just att han var jätte hög av drogerna mm.

andra drömmen

Var hela släkten med nästan, kan inte plasera platsen men ja vet att många i släkten satt i solstolar i gräset, och jag satt med alla barn och att även där kom en kille fram som jag bara träffat en gång, men en gång räkte för att han skulle fånga mitt intresse, men mer blev de tyvärr inte =/ Han var inte hög men full som bara den, och han var på varenda tjej som satt runt mig nästan, och minns just hans klädsel, fotbollskläder nästan..

Och att jag var in i en kiosk för att köpa nya cigg, och hade med mig mina syskon.. Mitt humör börja tryta för att mamma bara satt och jag fick ta hand om alla ungar som var runt mig.. Ena stunden kändes de som utlanded men det korsade med att jag hade svenska pengar att handla för men men..

Vaknade men halv slumrade fortfarande i drömmen om att jag ställde mig och skrek åt min familj och tänkte sticka för jag fick nog, de var olyckligtvis min egen bil. Men vet inte om det blev min fantasi som drog iväg där för att jag var halft vaken..

Din djurkommunikatör